شناسهٔ خبر: 66172600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در مراسم معارفه معاون جدید توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان مطرح شد:

تغییر لازمه تحول در ورزش یزد است/معاون توسعه ورزش بعد از ۸ سال تغییر کرد

محمدمسعود زارع

مراسم تکریم و معارفه معاون و سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

این مراسم با حضور «زهیر حاجی حسینی» مدیرکل، معاونین، روسای ستادی و کارکنان این اداره کل و جمعی از روسا و مسئولین هیات های ورزشی استان عصر روز گذشته (دوشنبه ۲۷ فروردین) در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله «سید احمد هاشمی» در سمت معاونت توسعه ورزش گفت: هاشمی از نیروهای باتجربه و خدوم این اداره کل است که اقدامات خوبی نیز در توسعه ورزش استان انجام داده است.

حاجی حسینی افزود: تغییر لازمه تحول است و با تغییر و جریان خونی جدید در رگ های ورزش قطعا نتایج مطلوب تری در پی خواهد داشت و امیدواریم «رضانارگانی» که از تجربه های خوبی در حوزه های مختلف ورزش دارد؛ بتوانند  در راستای اهداف و سیاست های مدنظر گام های خوبی بردارد.

وی افزود: باید با یک برنامه بلند مدت و کوتاه مدت فعالیت های ورزش را به پیش برد و بیش از پیش ورزش استان پررونق و پویا باشد.

در پایان این مراسم از زحمات «سیداحمد هاشمی» تجلیل و «رضا نارگانی» به‌ عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد معرفی شد.

به گزارش ایسنا، «رضا نارگانی» پیش از این از تاریخ ۱۳۹۸/۵/۲۲ با حکمی از سوی مدیر کل وقت اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد منصوب شد؛ وی همچنین ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان های بافق و زارچ و همچنین مدیر عاملی باشگاه شهید قندی را در رزومه کاری خود دارد.

«سید احمد هاشمی» نیز از تیرماه سال ۱۳۹۴ این مسئولیت را بر عهده داشت.

انتهای پیام

نظر شما