شناسهٔ خبر: 66167554 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فوتبال دسته یک؛ نفت وگاز گچساران مقابل شهر راز شیراز شکست خورد

گچساران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران گفت: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رقابت‌های هفته بیست و هفتم جام آزادگان به مصاف "شهرراز" شیراز رفت که این تیم میزبان توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این دیدار که عصر امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهدای نفت گچساران انجام شد تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه و در مقابل حریف شیرازی خود شکست را پذیرا شد.

مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران گفت: نفتی ها در این دیدار با ترکیب راستین خرقانی، علی حدادی‌فر، محسن آقایی، رضا خانی، محمدمهدی عسگری، رضا کرملاچعب، علی قربانخانی، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، محمدحسین باباگلی و ساسان جعفری‌کیا از ابتدا به میدان رفتند.

ابوالحسن غلامی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قضاوت این دیدار بر عهده حسین امیدی بود که ولی کاووسی، موسی وصال و سعید کیانی وی را در امر قضاوت یاری کردند.

به گزارش ایرنا، نیمه اول این مسابقه در حالی به پایان رسید که میلاد غریبی بازیکن گچسارانی شهر راز موفق شد در دقیقه ۳۴ این تیم را در خانه حریف پیش بیندازد.

در نیمه دوم نفتی ها برای جبران نتیجه وارد زمین شدند، اما نمایش دفاعی تیم شهر راز بهتر بود و آنها توانستند تا پایان در مقابل حملات تیم میزبان از تک گل خود محافظت کنند.

با این سه امتیاز تیم شهر راز شیراز ۳۳ امتیازی شد و در رتبه دوازدهم قرار گرفت و در سوی دیگر تیم نفت و گاز گچساران ۳۶ امتیازی در رتبه نهم باقی ماند.

نظر شما