شناسهٔ خبر: 66159358 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حزب الله در بیانیه ای:

رزمندگان ما بمب‌هایی در مسیر نظامیان دشمن صهیونیست منفجر کردند

حزب الله لبنان مسئولیت عملیات موفق علیه نظامیان تیپ گولانی رژیم صهیونیستی را برعهده گرفت و از کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، پس از اینکه ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد بر اثر انفجار بمب در مسیر یک گشتی نظامی اسرائیلی در نزدیکی مرز با لبنان، ۴ نظامی تیپ گولانی زخمی شدند، حزب الله با صدور بیانیه ای مسئولیت این عملیات را برعهده گرفت.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: پس از رصد دقیق تحرکات نظامیان دشمن، رزمندگان مقاومت اسلامی چند بمب در منطقه تل اسماعیل در مرز با فلسطین اشغالی در داخل اراضی لبنان کارگذاشتند و هنگامی که نظامیان تیپ گولانی از مرز عبور کردند و به محل بمب های کارگذاشته شده رسیدند، این بمب ها را منفجر کردند که بر اثر آن شماری از نظامیان دشمن کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی در این باره گزارش دادند: به شکل استثنایی حزب الله مسئولیت کارگذاشتن بمبهای که به زخمی شدن شماری از نیروهای گولانی منجر شد را برعهده گرفت.

یدیعوت آحارونوت گزارش داد: انفجاری که در آن چهار نظامی اسرائیلی زخمی شدند در داخل مرز لبنان رخ داده است. نظامیان زخمی شده تیپ گولانی در عمق ده یا صدمتری داخل لبنان بودند و با بالگرد تخلیه شدند.

نظر شما