شناسهٔ خبر: 66159293 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان

معاون خدمات درمانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان گفت: سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار مورد مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان ثبت شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن ۱۲ درصد افزایش داشته است.

صاحب‌خبر -

افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ رضایی به نحوه خدمت رسانی مطلوب به مراجعه کنندگان اشاره کرد و گفت: طی سال‌های گذشته سطح درمانی درمانگاه شهدای خرمدره از سطح عمومی به تخصصی ارتقاء داده شد.

وی افزود: همچنین پلی کلینیک حکیم هیدجی و درمانگاه روزبه در مرکز استان نوسازی شد و با حضور شرکای سازمان تأمین اجتماعی مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون خدمات درمانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ادامه داد: در راستای تقویت نیروی انسانی در حوزه درمان نسبت به جذب ۳۶ پزشک به صورت قراردادی اقدام شد.

رضایی افزود: مدیریت درمان تأمین اجتماعی در راستای ارتقای خدمات درمانی، برای کنترل بیماری های دوران سالمندی اعم از دیابت، فشارخون، بیماری‌های ریوی و سرطان کلینیک‌های غربالگری در واحد‌های تابعه به ویژه برای کانون‌های بازنشستگی و مستمری بگیری اقدام کرده است.

معاون خدمات در مانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان یادآور شد: در ارزیابی سطح رضایتمندی مراجعین از واحد‌های درمانی مدیریت درمان بر اساس اطلاعات ماخوذه از سامانه CRM " سامانه ارتباط مدیریت با مشتری" بیش از ۸۰ درصد مراجعین از مراکز درمانی اعلام رضایت کرده اند.

این مسئول به کشف ۵۲ مورد سرطان (شامل ۲۷ مورد سرطان پستان و ۲۵ مورد سرطان روده بزرگ) در مراحل اولیه اشاره و خاطرنشان کرد: واحد‌های درمانی این مدیریت در بحث غربالگری هم فعال هستند.

به گفته وی، غربالگری انواع سرطان اگر در مراحل اولیه انجام و تشخیص داده شود برای درمان بیمار هم از نظر موفقیت درمانی و هم اقتصادی بسیار مؤثر و مفید است.

نظر شما