شناسهٔ خبر: 66155105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زنگ «انتقام سخت» در مدارس خراسان شمالی به صدا درآمد

بجنورد-ایرنا- آیین نواختن زنگ «انتقام سخت» در حمایت از پاسخ قاطع و تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در مدارس خراسان شمالی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، دانش آموزان و معلمان خراسان شمالی با حضور در آیین زنگ انتقام سخت در حمایت از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، از این اقدام ابراز خوشحالی کردند.

آیین نواختن زنگ انتقام سخت مرکز خراسان شمالی در دبیرستان شرافت برگزار شد و دانش آموزان و فرهنگیان حمایت خود را از پاسخ مقتدرانه به رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند.

دانش آموزان بجنوردی با حمایت از پاسخ تنبیهی ایران و شلیک پهپادها و موشک ها به سمت رژیم صهیونیستی از این اقدام سپاه حمایت و قدردانی کردند.

دانش آموزان و فرهنگیان بجنورد اقدام ایران علیه اسرائیل را رشادت بزرگ نیروهای نظامی و انتظامی کشور خوانده و اقدام تنبیهی را حق مردم ایران برشمردند.

دانش آموزان با حمایت از تلاش سپاه برای تامین امنیت و سربلندی ملت ایران اعلام کردند که حمله به کنسولگری ایران به منزله حمله و تجاوز به خاک کشور است و بر این اساس تنبیه رژیم اسرائیل حق این مردم است.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب یکشنبه ۲۶ فروردین در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

نظر شما