شناسهٔ خبر: 66146487 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار قم:

اقدام مقتدرانه ایران در حمله به اسراییل کام آزادی خواهان جهان را شیرین کرد

قم - ایرنا - استاندار قم در پیامی به مناسبت حمله موشکی سپاه به رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کرده است که این اقدام مقتدرانه کام ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان را شیرین کرد.

صاحب‌خبر -

در پیام سید محمد آقامیری که نسخه ای از آن یکشنبه شب در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: این مأموریت موفقیت‌آمیز که در اجرای تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) مبنی بر ضرورت پاسخ کوبنده و تنبیه متجاوز و به همت بلند فرماندهان و سربازان مخلص ولایت عملیاتی شد نشان داد که اراده رهبری عزیز و ملت شریف بر ایستادگی در برابر متجاوزان، پیمودن مسیر عزت و اقتدار خلل ناپذیر است.

پیام ادامه یافته است: در این راه به فضل الهی، نصرت و پیروزی نهایی از آن ملت ایران و مظلومان جهان است و بدون شک تداوم ماجراجویی های رژیم جعلی اسرائیل و همپیمانانش با پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌تر فرزندان رشید این ملت در نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.

پیام حاکی است: اقدام مقتدرانه و تلافی جویانه غیور مردان سپاه همیشه سرافراز در حمله موشکی و پهپادی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ و غرورآفرینی بود که نه تنها کام ملت ایران بلکه همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه نستوه را شیرین کرد.

در این پیام اضافه شده است: ضمن شکرگزاری به درگاه الهی به پاس این پیروزی بزرگ امیدوارم نام مقدس ایران اسلامی، همواره قرین عزت، عظمت و سربلندی باشد.

تقدیر آیت‌الله سعیدی از دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز در پیامی آورده است: مقابله‌به‌مثل در برابر تجاوز و ظلم و دفاع از حیثیت، عزت، آبرو، ناموس، سرزمین و مردم، دستوری قرآنی و سیاستی عقلایی و مورد تأیید اهل‌بیت علیهم‌السلام است که نتیجه آن بازدارندگی دشمن از تجاوزهای بعدی، جلوگیری از ظلم مضاعف به مظلوم و حفظ عزت نظام و ملت اسلامی در برابر دشمنان است.

آیت الله سید محمد سعیدی در این پیام اضافه کرده است: رژیم جنایتکار و متجاوز صهیونیستی سال‌ها با حمایت‌های استکبار جهانی ظلم‌ها و تجاوزهای متعددی را نسبت به مسلمانان مظلوم فلسطینی روا داشته و بی پاسخ ماندن همه آن ظلم‌ها به علاوه جنایاتی که علیه دانشمندان و مستشاران ایرانی در داخل و خارج از خاک ایران انجام داده بود او را نسبت به اقداماتش جری‌تر و گستاخ‌تر کرده و ضرورت برخورد با وی را دوچندان کرده بود.

پیام حاکی است: پاسخ قاطع و اقدام تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر حمله رژیم جعلی صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که طبق قوانین بین المللی به مثابه خاک کشور تلقی می‌شود اقدامی شایسته و بجا و بر اساس مبانی دینی و منطقی و مطابق با قوانین پذیرفته شده جهانی بود که باید انجام می‌گرفت و به حول و قوه الهی به نحو احسن انجام گرفت.

پیام می افزاید: اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام ارزشمند را به همه ملت سرافراز و عزتمند ایران اسلامی تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال عزت و شوکت هرچه بیشتر این نظام و ملت را در سایه رهبری ولایت فقیه مسئلت دارم و امیدوارم این پاسخ دندان‌شکن درس عبرتی برای دشمنان شود و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف قرار گیرد.

تقدیر شورای شهر قم از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

شورای اسلامی شهر مقدس قم نیز در پیامی ضمن حمایت از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی و این تنبیه متجاوز ؛ از نیروهای مسلح ایران اسلامی تشکر و برای آنان نصرت الهی را طلب کرده است.

پیام ادامه یافته است: به فضل و قوه الهی عملیات وعده صادق با رمز یا رسول الله در سکوت بی شرمانه برخی از کشورهای حامی رژیم خبیث رقم خورد.

پیام می افزاید: بی شک هیمنه پوشالین رژیم منحوس اشغالگر قدس درهم شکست و این مهم چیزی نبود جز عزم و اراده خدای متعال و قدرت ایمان غیور مردان پاسدار نظام جمهوری اسلامی ایران.

پیام حاکی است: رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی که پس از ماه‌ها کشتار سبعانه کودکان و مردم مظلوم غزه، بی‌شرمانه به قلمرو حاکمیت جمهوری اسلامی ایران تجاوز نموده و هفت تن از عزیزترین فرزندان شجاع میهن اسلامی‌مان را به شهادت رسانده بود، سرانجام با توکل الهی و دستور رهبر جهان اسلام امام خامنه ای (حفظه الله) سخت تنبیه شد تا طعم وحشت از نتیجه زشت‌کرداری خود را با درماندگی و عجز تمام، بچشد و همه جبهه باطل و شیطانی "تنبیه متجاوز" را ببینند و عبرت بگیرند.

پیام می افزاید: امروز انقلاب اسلامی ایران مامن همه مظلومان جهان بوده و ملت بزرگ ایران، بار دیگر به دست توانای دلاورمردان عاشورایی‌اش، اقتدار خویش را به رخ جهان کشید و به رشادت غرورآفرین پاسداران که موجب شادی عمیق همه مستضعفان جهان را پدید آوردند افتخار نمود. به فضل الهی این تنبیه سخت، مقدمه فروپاشی تمامی ایادی استکبار و در راس آن اسراییل جنایتکار خواهد بود.

اقدام قهرمانانه سپاه دل مظلومان عالم را شاد کرد

آیت الله محسن اراکی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم نیز در پیامی خطاب به رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آورده است: اقدام قهرمانانه سپاه مقدس پاسداران انقلاب اسلامی که با همراهی نیروهای سربلند ارتش جمهوری اسلامی در هجوم عدالت طلبانه به مراکز نظامی و اطلاعاتی رژیم شرور و منحوس غاصب سرزمین پاک فلسطین انجام گرفت دل مظلومین عالم را شاد کرد و پوزۀ دشمنان اسلام بویژه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل را به خاک مالید.

پیام می افزاید: بر خود فرض می دانم از جنابعالی و فرماندهی دلاور سپاه پاسداران و فرمانده مقتدر نیروی هوا فضای سپاه و فرماندهی معظم ارتش اسلام و تمامی همکاران و دست اندرکاران این اقدام مجاهدانۀ بزرگ تشکر نموده و از خدای بزرگ برای شما و تمامی رزمندگان اسلام پیروزی نهایی عاجل بر سپاه کفر و ستم را مسألت دارم. این پیروزی عظیم را ابتدا به وجود مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و سپس به مقام معظم رهبری مدظله و به همۀ ملت بزرگ ایران و جبهۀ پر افتخار مقاومت تبریک عرض می کنم و از خدای بزرگ پیروزی مردم فلسطین بویژه غزۀ صبور را خواستارم.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نظر شما