شناسهٔ خبر: 66144069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شادی دانش آموزان لارستانی در حمایت از اقدام تنبیهی ایران+فیلم

لارستان- ایرنا- دانش آموزان لارستانی در حمایت از عملیات بامداد امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهای کشور شعار سر دادند و با پخش شیرینی شادی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روز یکشنبه دانش آموزان لارستانی از عملیات پاسخ ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت کشورمان در دمشق که بامداد امروز توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی انجام شد، با فریاد شعارهای ضد استکباری حمایت کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی شلیک شد.

طبق اعلام ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، یکشنبه ساعت ۱۹:۳۰ در محل میدان فرمانداری این شهرستان تجمع مردمی فتح قدس، در حمایت از مجاهدت دلاورمردان سپاه اسلام در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی برگزار خواهد شد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

نظر شما