شناسهٔ خبر: 66137615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در شرق تهران/ سارق مسلح سوپرمارکت در دام پلیس

تهران‌بزرگ - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری ۲ قاچاقچی در شرق پایتخت خبرداد و گفت: در این عملیات ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین باباپور روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در پایتخت، ماموران پایگاه چهارم این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده موفق به شناسایی ۲ تن از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر شدند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: متهمان که اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در مناطق شرق تهران می کردند، در عملیات انجام شده دستگیر شده و مخفیگاه آنها با هماهنگی مرجع قضایی مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از اعتراف به جرم خود برای سیر مراحل قضایی تحویل دادسرا شدند.

سارق مسلح سوپر مارکت در دام پلیس افتاد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به دستگیری سارقی که سعی داشت با سلاح گرم از یک سوپر مارکت در خیابان ایثارگران شمالی سرقت کند، اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از سوپر مارکتی در خیابان ایثارگران شمالی، بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند و مالک سوپر مارکت اظهار داشت شخصی حدود ۳۵ ساله وارد مغازه شد و با تهدید سلاح گرم، درخواست خالی کردن دخل مغازه را کرد که سارق قبل از حضور واحد گشت از محل متواری شد.

سرهنگ علی قاسم پور ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۳ ولنجک با اقدامات فنی پلیسی و بررسی فیلم های محل سرقت مشخصات ظاهری متهم و خودروی او را شناسایی و در اختیار تمامی واحد های گشت های انتظامی قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تخصصی پلیسی ادامه داد: با اجرای طرح مهار پلیسی در سطح حوزه استحفاظی، در نهایت ساعتی بعد خودرو شناسایی و متهم دستگیر شد که پس از بازرسی اولیه، ۲ قبضه سلاح گرم، سه عدد خشاب و سه عدد تلفن همراه مسروقه کشف شد.

سرهنگ قاسم پور عنوان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل شده و در بازجویی، به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه با سلاح گرم اعتراف کرده و متعاقب آن در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

نظر شما