شناسهٔ خبر: 66135723 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان

پیکر مرحوم صفر رنجبر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ پیکر جانباز شیمیایی و هنرمند بسیجی آبادانی صفر رنجبر امروز یکشنبه بیست و ششم فروردین با حضور جمعی از مردم و خانواده‌های شهدا از مقابل سپاه ناحیه آبادان به سمت گلزار شهدا تشییع و به خاک سپرده شد.
مراسم یادبود نیز پس از تشییع و خاکسپاری در مسجد ثامن الائمه (ع) برگزار شد.
صفر رنجبر روایتگر دوران دفاع مقدس متولد سال ۱۳۴۰ است و فعالیت‌های انقلابی اش را از مسجد محل شروع کرد و از اعضای اصلی هسته تشکیل ناحیه مقاومت بسیج (سپاه) در آبادان بود.
این جانباز شیمیایی، نقاش، عکاس، فیلمبردار، کارگردان و بازیگر تئاتر بود و از هنرمندان صاحب نام جبهه انقلاب فرهنگی آبادان است.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری او در ۸ سال دفاع مقدس قاب‌های ماندگاری از رشادت‌های رزمندگان اسلام ثبت کرده است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11004461"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4205321/11004461?width=600&height=350"></script></div>
تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان

نظر شما