شناسهٔ خبر: 66127423 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

یحیوی: مدیریت و کادرفنی استقلال به اختلافات پایان دهند

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است ادامه اختلافات بین مدیریت و کادرفنی می‌تواند به ضرر این تیم تمام شود. پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است ادامه اختلافات بین مدیریت و کادرفنی می‌تواند به ضرر این تیم تمام شود.

صاحب‌خبر -

محمدعلی یحیوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص روند سرخابی‌های پایتخت گفت: با توجه به دانش‌ مربی پرسپولیس، این تیم روند روشنی دارد و می‌تواند در مسابقات لیگ موفق شود.

وی افزود: در سمت دیگر استقلال هم توانسته بازی‌های خود را به خوبی مدیریت کند و با بردهای متوالی صدر جدول را حفظ کند. آن‌ها البته در جام حذفی حریف‌شان را دست کم گرفتند و حذف شدند.

گلر سال‌های دور استقلال درباره اختلاف مدیریت و کادرفنی هم تصریح کرد: هر دو طرف باید هرچه سریعتر به این اختلاف‌ها پایان بدهند چون دودش به چشم هوادار خواهد رفت. در مجموع مدعیان قهرمانی، استقلال ،پرسپولیس و سپاهان هستند که تنها نکته نگران کننده همین حواشی استقلال است.

پیشکسوت فوتبال ایران که این روزها در فوتبال پایه فعالیت دارد اظهار داشت: باید اول ساختارها را بسازیم و به پایه اهمیت دهیم تا نسل خوبی پرورش داده شود. باید فراز و نشیب نداشته باشیم و یکنواخت حرکت کنیم.

یحیوی در مورد عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها تصریح کرد: عملکردمان بد نبود و خوب عمل کردیم. سنگربان‌های‌ ما در مسابقاتی که پیش رو داشتند موفق بودند و انشالله در آینده هم ادامه دار باشند. درباره تغییر نسل هم باید بگویم این اتفاق خوب است به شرطی که از آنها به موقع استفاده شود. 

انتهای پیام/

نظر شما