شناسهٔ خبر: 66123110 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: فضای کاری و ظرفیت ادارات بروجرد ارزیابی می‌شود

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: بازدید از ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان به صورت مداوم انجام خواهد شد تا فضای کاری و ظرفیت‌ها موجود شناسایی و ارزیابی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مسلم مرادی روز شنبه درحاشیه بازدید از اداره امور مالیاتی شهرستان بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این بازدیدها، ضمن بررسی مسائل و مشکلات مراجعان و نحوه پاسخگویی مسوولان و کارمندان به مردم بر نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع تاکید می شود.

وی با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در امور مردم وظیفه همه مسوولان است، افزود: کار جهادی انجام دادن، نبود وقفه در کار مراجعه‌کننده و تکریم ارباب رجوع جزو وظایف اصلی مسوولان اجرایی شهرستان است.

فرماندار بروجرد با اشاره به شعار سال تحت عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" بیان کرد: این شعار در واقع نوعی برنامه ریزی و جهت گیری برای رسیدن به اهداف متعالی است که به نقش موثر مردم توجه می کند و برای رضایت و جلب مشارکت مردم در تمام عرصه ها باید خدمت صادقانه ارائه شود.

به گزارش ایرنا، فرماندار بروجرد روز شنبه ۲۵ فرودین ماه به از اداره پست، امور مالیاتی، مخابرات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان به منظور بررسی وضعیت خدمات رسانی بازدید کرد.

نظر شما