شناسهٔ خبر: 66121827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قرارگاه خاتم الانبیا روزانه ۴۵ میلیون لیتر بنزین تولید می کند

خرم آباد - ایرنا - فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: این قرارگاه در تامین انرژی بخش های مختلف گاز، نفت و بنزین کشور پیشرو است و در این راستا روزانه  ۴۵ میلیون لیتر بنزین تولید و وارد بازار می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عبدالرضا عابد روز شنبه در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد اظهار کرد: دشمنان نظام با بکارگیری انواع مختلف تحریم ها فکر می کردند می توانند کشور را از رشد و پیشرفت باز دارند ، اما امروز با شعار "ما می توانیم" بر بسیاری از مشکلات غلبه کرده ایم.

وی تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مفتخر است در موضوع تامین انرژی بخش های مختلف گاز، نفت و بنزین کشور پیشرو است و در این راستا روزانه ۴۵ میلیون لیتر بنزین تولید و وارد بازار می کند و در تولید دیگر مشتقات نیز فعال است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا با اشاره به اجرای ۶۲ سد توسط قرارگاه که بزرگترین آن کرخه است، افزود: ۲۷ میلیارد مترمکعب حجم ذخیره آب پشت این سدهاست و میلیون ها هکتار زمین را زیر کشت برده اند.

سردار عابد در خصوص احداث مترو عنوان کرد: قرارگاه در این راستا نیز با احداث ۳۳۰ کیلومتر در ۹ استان کشور توانسته است خطوط مترو راه اندازی کند.

وی افزود:‌ امروز دشمنان اسلام و انقلاب ناراحت هستند ، چراکه مانعی بازدارنده برای منطقه و تامین امنیت هستیم و خوشحالیم که قرارگاه در هر نقطه ای از کشور حضور پیدا می کند ، با سربلندی بیرون می آید.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا یادآور شد: دلاورمردی های رزمندگان اسلام در لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان در دوران دفاع مقدس هیچگاه از ذهن مردم ایران فراموش نمی شود که از جنوب و غرب باعث ترس وحوش دشمن می شد و لرزه بر اندام آنها می انداخت.

وی افزود: هرچه داریم از خون مقدس شهداست و شکرگزاریم که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با شعار "ما می توانیم" در هر برنامه ای مدیریت جهادی را در پروژه های کلان و راهبردی کشور به کار می گیرد.

نظر شما