شناسهٔ خبر: 66115894 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هزینه حمل بار از تهران به شهرستان 1403

هزینه حمل بار از تهران به شهرستان به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد که شرکت‌های باربری بعد از در نظر گرفتن این عوامل، هزینه نهایی را به شما اعلام می‌کنند. شما نیز می‌توانید با در نظر گرفتن این فاکتورها و استفاده از سامانه‌ ترابرنت، استعلام کرایه حمل بار خود را بگیرید و متوجه شوید که به صورت تقریبی باید چقدر هزینه بپردازید. هزینه حمل بار از تهران به شهرستان به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد که شرکت‌های باربری بعد از در نظر گرفتن این عوامل، هزینه نهایی را به شما اعلام می‌کنند. شما نیز می‌توانید با در نظر گرفتن این فاکتورها و استفاده از سامانه‌ ترابرنت، استعلام کرایه حمل بار خود را بگیرید و متوجه شوید که به صورت تقریبی باید چقدر هزینه بپردازید.

صاحب‌خبر -

 در ادامه، ما همه عوامل موثر بر تعیین این هزینه را برای شما توضیح می‌دهیم و همچنین ذکر می‌کنیم که چگونه می‌توانید از ترابرنت استعلام کرایه بگیرید.

 

عوامل موثر بر هزینه حمل بار از تهران به شهرستان

همان‌طورکه پیش از این نیز گفتیم، فاکتورهای متفاوتی بر هزینه حمل بار به شهرستان تاثیر می‌گذارند و شرکت‌های باربری با در نظر گرفتن این موارد، هزینه نهایی را اعلام می‌کنند. در این قسمت، به صورت مختصر برخی از مهم‌ترین عواملی که باعث تفاوت هزینه حمل بار به شهرستان می‌شوند را نام می‌بریم.

  • خودروی حمل بار: اگر شما بخواهید برای حمل بار به شهرستان از نیسان و وانت استفاده کنید، باید هزینه خیلی کمتری بپردازید تا زمانی که خودروی حامل کالای شما تریلی یا کامیون‌های بزرگ هستند. زیرا خودروهای بزرگ‌تر، اصطحلاک بیشتری هم دارند.
  • وزن و حجم کالا: در صورتی که وزن و حجم کالای شما بیشتر باشد، کرایه‌ای که باید بپردازید نیز به طور طبیعی افزایش پیدا می‌کند. حتی بسیاری مواقع افراد کرایه را بر اساس وزن، تعیین می‌کنند.
  • تعداد سرویس‌های رفت و برگشت: فرض کنید که تنها با یک بار طی مسیر رفت و برگشت، تمام کالای شما به مقصد نرسد و مجبور شوید کامیون را بار دیگر از تهران به شهرستان بفرستید. در این شرایط، به ازای هر بار بیشتر شدن تعداد سرویس‌های رفت و برگشت، به هزینه حمل بار اضافه می‌شود. این مسئله برای اسباب کشی و حمل لوازم منزل اهمیت زیادی دارد.
  • هزینه سوخت: نوع سوخت مصرفی همه خودروها با یکدیگر مشابه نیست و اگر سوخت خودروی مورد نظر شما گران‌تر باشد، باید هزینه بیشتری بپردازید.
  • مسافت بین تهران تا شهرستان مورد نظر: کاملاً طبیعی است که اگر بخواهید کالایی را از تهران به شهرستان‌های نزدیک‌تر بفرستید، باید هزینه کمتری بپردازید. به همین دلیل اگر قصد اسباب کشی به شهرستان‌های نزدیک به تهران را دارید، نگرانی زیادی بابت هزینه نداشته باشید.

نرخ کرایه حمل بار از تهران به شهرستان

با توجه به اطلاعاتی که پیش از این در اختیار شما قرار دادیم، به احتمال زیاد متوجه شده باشید که چه عواملی باعث تفاوت در هزینه و نرخ کرایه حمل بار از تهران به شهرستان می‌شوند. بر اساس مواردی که گفتیم، نمی‌توان یک هزینه ثابت برای ارسال کالا یا اسباب کشی به شهرستان ارائه داد. به همین دلیل شما باید با استفاده از روش دیگری بدانید که هزینه ارسال کالای شما از تهران به شهرستان تقریباً چقدر خواهد شد. در ادامه، بهترین روشی که در این شرایط می‌توانید از آن استفاده کنید را شرح می‌دهیم.

نحوه گرفتن استعلام کرایه حمل بار از تهران به شهرستان

یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها که از طریق آن می‌توانید هزینه موردنیاز برای ارسال کالا از تهران به شهرستان و یا از شهرستان به تهران را بدانید، استفاده از سامانه ترابرنت است. این سامانه تمام تلاش خود را کرده که صاحبان کالا بتوانند با خیالی آسوده از هزینه ارسال کالای خود، لوازم موردنیازشان را از تهران به یکی از شهرستان‌های تهران یا حتی سایر شهرها و استان‌ها ارسال کنند.

نحوه گرفتن استعلام کرایه حمل بار از تهران به شهرستان

در ادامه، مراحل استعلام کرایه حمل بار را به‌صورت مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم.

  • در مرحله اول به منظور استعلام کرایه حمل بار با استفاده از ترابرنت، تنها کافی است که وارد وب‌سایت ترابرنت شوید.
  • در این وب‌سایت و در همان صفحه اصلی، گزینه استعلام کرایه حمل بار برای شما نمایش داده می‌شود که باید با ضربه زدن روی آن، به صفحه جدید بروید.
  • بعد از این که روی استعلام کرایه حمل بار زدید و صفحه جدید نمایش داده شد، باید اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.
  • در این صفحه کادرهایی مشاهده می‌کنید که باید به ترتیب مبدا، مقصد، نوع کامیون و نوع بارگیر را انتخاب نمایید.
  • نوع کامیون باید یکی از نمونه‌های تریلی، تک، جفت، خاور یا وانت باشد که بر اساس وزن و حجم کالای شما انتخاب می‌شود.
  • منظور از نوع بارگیر هم این است که آیا شما خودروهای باری مسقف، روباز یا یخچال‌دار می‌خواهید.
  • در آخرین قسمت این صفحه هم گزینه I'm not robot وجود دارد که باید با کلیک کردن روی مربع خالی، نشان دهید که شما ربات نیستید.
  • در نهایت با انتخاب گزینه «محاسبه کرایه حمل بار» در پایین صفحه، قسمت جدیدی برای شما به نمایش در می‌آید که در آن می‌توانید اطلاعات حمل کالای خود و هزینه تقریبی را مشاهده کنید.

بعد از این که کرایه حمل بار از تهران به شهرستان را مشاهده کردید، پایین صفحه نیز می‌توانید ببینید که نوشته شده شما خودتان باید هزینه‌های بارگیری، تخلیه و هزینه‌های جانبی را بپردازید. به علاوه، این هزینه به صورت تقریبی بوده و شرایطی مانند شرایط آب و هوا، وزن و نوع کالا، تغییر مسیر، نوسانات بازار و سایر موارد این چنینی می‌توانند روی این هزینه تاثیر بگذارند.

حمل بار به‌صرفه از تهران به شهرستان

حمل بار به‌صرفه از تهران به شهرستان

اگر شما هم می‌خواهید با هزینه‌ای منطقی و به‌صرفه، کالای مورد نظر خود را از تهران به شهرستان ارسال کنید، سامانه ترابرنت می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. در این سامانه علاوه بر امکان استعلام کرایه حمل بار، می‌توانید به صورت مستقیم وارد اپلیکیشن ترابرنت صاحبان کالا شوید و اعلام بار خود را ثبت نمایید. به خصوص اگر قصد حمل بار با وانت را داشته باشید، خودروی مورد نظر شما در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا می‌شود.

حمل بار با وانت و همچنین سایر خودروهای باری برای حمل کالا از تهران به شهرستان در سامانه ترابرنت موجود هستند. همچنین این فرایند برای رانندگان هم کاملا به صرفه است و آنها می‌توانند با دریافت اعلام بارهای متعدد، به درآمد بیشتری برسند.

این محتوا ححاوی تبلیغات میباشد

نظر شما