شناسهٔ خبر: 66115881 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کدام هتل های کیش به ساحل نزدیک است؟

اگر قرار باشد که برای چند روز به جزیره زیبای کیش سفر کنید، احتمالا ترجیح می دهید که در هتل‌ های کیش نزدیک به ساحل اقامت داشته باشید. هتل های ساحلی کیش همواره از منظره زیباتر و مزایای بیشتری برخوردار هستند، به همین خاطر است که اغلب گردشگران به اقامت در هتل های ساحلی کیش می پردازند. در انتخاب این نوع هتل ها، گزینه های متعددی پیش رو خواهید داشت‌. در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین هتل های نزدیک به ساحل کیش بپردازیم، در ادامه با ما همراه باشید. اگر قرار باشد که برای چند روز به جزیره زیبای کیش سفر کنید، احتمالا ترجیح می دهید که در هتل‌ های کیش نزدیک به ساحل اقامت داشته باشید. هتل های ساحلی کیش همواره از منظره زیباتر و مزایای بیشتری برخوردار هستند، به همین خاطر است که اغلب گردشگران به اقامت در هتل های ساحلی کیش می پردازند. در انتخاب این نوع هتل ها، گزینه های متعددی پیش رو خواهید داشت‌. در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین هتل های نزدیک به ساحل کیش بپردازیم، در ادامه با ما همراه باشید.

صاحب‌خبر -

هتل های نزدیک به ساحل کیش را بشناسید

قطعا تجربه اقامت در هتل های نزدیک به ساحل کیش برایتان بسیار لذت بخش استبا خود تصور کنید زمانی که از خواب صبح بیدار می شوید، صبحانه خود را با تماشای آب های نیلگون خلیج فارس میل کنیداین هتل ها که در نزدیکی ساحل کیش قرار دارند، عبارتند از:

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی در سال ۱۳۹۶ در یکی از زیباترین نقاط جزیره کیش افتتاح شده استاین هتل لوکس ۳۴۲ اتاق و سوئیت با امکانات و خدمات رفاهی عالی دارداز امکانات خوب این هتل می توان به سالن بازی کودکان، مجموعه آبی، سالن زیبایی، سالن بازی کودکان، ماساژ، و کافی شاپ اشاره کردلازم به ذکر است که اتاق های رو به دریای این هتل چشم انداز بسیار زیبایی از خلیج فارس دارند.

رستوران این هتل یا ارائه غذاهای لذیذ و خوشمزه ایرانی و فرنگی، توانسته است محبوبیت بالایی در میان مسافران به دست بیاوردهتل بین المللی کیش در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد و فاصله آن تا اسکله تفریحی کیش، بازار ونوس و بولینگ و مریم اندک استاین هتل با ارائه امکانات خوب و پذیرایی به سبک ایرانی، همواره گزینه مناسبی برای اقامت در جزیره کیش به حساب می آید.

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج یکی از لوکس ترین هتل های ساحلی کیش به حساب می آیدبه کار بردن لفظ ساحلی برای این هتل زیبا چندان مناسب نیست؛ چراکه این هتل تقریبا در دریا قرار گرفته استهتل ترنج تا حدودی با هتل های جزایر مالدیو شباهت دارد و از ۱۰۰ سوئیت و اتاق زیبا برخوردار استنکته جالبی که در رابطه با این نوع از هتل های کیش نزدیک به ساحل وجود دارد، مربوط به بالکن و کف شیشه ای برای واحدهای آن می شود که برای علاقه مندان به دریا گزینه مناسبی به شمار می آید.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش جزو یکی از برترین هتل‌ های کیش و زیباترین هتل های ایران به حساب می آیداین هتل ۵ ستاره زیبا با بهره گیری از سبک معماری ایران باستان و تخت جمشید در شمال شرقی جزیره کیش قرار گرفته استیه همین خاطر می توان گفت این هتل به تنهایی یک جاذبه توریستی در جزیره کیش به حساب می آید.

با اقامت در این هتل می توانید به دیگر جاذبه های گردشگری و دیدنی شهر نیز دسترسی داشته باشیداز مزایای خوب این هتل می توان به چشم انداز زیبای آن اشاره کردشما می توانید در این هتل ساحل زیبای خلیج فارس را به خوبی مشاهده کنیددر میان هتل های کیش نزدیک به ساحل، هتل داریوش همواره توانسته است امکانات رفاهی و تفریحی متعددی را برای مهمانان خود فراهم آورد که زمین های ورزشی و دریاچه اختصاصی تنها بخشی از آن هستند.

هتل داریوش کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش جزو یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره کیش استاین هتل زیبا در سال ۱۳۵۴ در زمینی به مساحت ۵۵ هزار متر مربع بنا شداین هتل ستاره زیبا را می توان یکی از مجلل ترین و بزرگ ترین هتل کیش دانست که ۴ طبقه و ۱۹۱ سوئیت و اتاق لوکس دارداین هتل زیبا در بهترین نقطه جزیره‌ کیش، در نزدیکی ساحل درخشان و در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری این جزیره مانند بزرگ ترین اسکله تفریحی این شهر افتتاح شده استبا اقامت در این هتل کیش نزدیک به ساحل می توانید از فضای مدرن، امکانات رفاهی بسیار خوب، چشم انداز بی نظیر از آب های نیلگون خلیج فارس و... بهره مند شوید و خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

هتل مارینا پارک کیش

هتل ۵ ستاره مارینا پارک کیش را می توان زیباترین هتل ساحلی کیش دانست که در سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت حدود ده هکتار افتتاح شده استدر هر دو طرف این هتل، ساحل زیبا و مرجانی خلیج فارس مشاهده می شودفضای سرسبز و زیبای این هتل و آب نماهای جذاب آن، جلوه ای زیبا را به این هتل بخشیده انداز مزایای خوب این هتل می توان به ساحل اختصاصی، دکوراسیون زیبا و مجلل، تجهیزات مدرن، معماری شکیل آن و... اشاره کرد که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

هتل سیمرغ کیش

در میان هتل های کیش نزدیک به ساحل، هتل سیمرغ همواره گزینه اقتصادی تری به شمار می آید و مناسب افرادی است که به دنبال یک هتل با کیفیت، نزدیک به ساحل و مقرون به صرفه هستندهتل سیمرغ جزو یکی از لوکس ترین هتل های ۳ ستاره کیش محسوب می شود که در نزدیکی دریا واقع شده استاین هتل ۳ ستاره با ارائه امکانات عالی و باکیفیت توانسته است مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گیرد و به بهترین گزینه برای اقامت آن ها در نزدیکی ساحل خلیج فارس تبدیل شود.

خوب است بدانید اغلب اتاق های این هتل به شکل ویلایی طراحی شده اند و از متراژ زیادی نیز برخوردار هستنداز سوی دیگر این هتل ساحلی فضای سرسبز بسیار زیبایی دارد به گونه ای که در تمام محوطه این هتل درختان نخل و گل های زیبا به چشم می خورند.

به طور کلی اگر جزو خانواده های پر جمعیت هستید و قصد دارید در یک هتل ساحلی ارزان قیمت در کیش اقامت کنید، هتل سیمرغ در میان هتل های کیش نزدیک به ساحل همواره گزینه مناسب تری به شمار می آید.

هتل سیمرغ کیش

فلای‌تودی مرجع رزرو هتل و خرید بلیط کیش

در سفر به کیش استراحت در هتل های کیش نزدیک به ساحل بسیار لذت بخش استویو این هتل ها منظره آب های خلیج فارس است، چیزی که از تماشای آن سیر نخواهید شداگر قصد دارید به جزیره زیبای کیش سفر کنید ما مجموعه فلای تودی را برای برنامه ریزی صفر تا صد سفرتان به شما پیشنهاد می‌ کنیممجموعه فلای تودی همواره با ارائه ۱.۵ میلیون هتل و ۹۰۰ خط هوایی در سراسر دنیا، امکان خرید بلیط و رزرو هتل در سراسر دنیا را برای مسافران فراهم آورده است.

شما می توانید بهترین هتل های کیش را با قیمت مناسب از طریق این مجموعه مشاهده و در نهایت متناسب ترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنیداین مجموعه امکان خرید بلیط قطار، رزرو تورهای داخلی و خارجی و همچنین دریافت ویزا را نیز برای مسافران فراهم آورده استشما می توانید تمامی این خدمات خوب را با مراجعه به اپلیکیشن‌ و یا سایت فلای تودی دریافت کنید.

این محتوا  حاوی تبلیغات میباشد

نظر شما