شناسهٔ خبر: 66115629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته

استاندار بوشهر گفت: قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تخصیص اعتبار تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

پیشرفت ۶۴ درصدی قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در بازدید از قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته بیان کرد: اجرای طرح‌های راه‌سازی و آب‌رسانی و همچنین مسکن و درمان از اولویت‌های حوزه عمرانی استان بوشهر است.

وی افزود: محور بوشهر به شیراز و بالعکس از پرترددترین محور‌های جنوب کشور است و اجرای بزرگراه و آزادراه در این مسیر مورد توجه و تاکید قرار دارد.

استاندار بوشهر اظهار کرد: از مهم‌ترین قطعات در این مسیر، محور دالکی به کنارتخته است که در زمان حاضر با شتاب خوبی در دست اجراست.

وی عنوان کرد: قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته پیشرفت ۶۳ درصدی دارد و با تخصیص اعتبار آن تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

محمدی‌زاده گفت: پیشرفت این قطعه تا کنون قابل قبول بوده است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که اعتبارات لازم به این طرح تزریق شود.

وی اظهار کرد: تکمیل سایر طرح‌های راه‌سازی استان از جمله محور گناوه- گوره- گچساران و بزرگراه دیر به بوشهر و همچنین جاده اهرم به برازجان نیز در دستور کار قرار دارد.

محمدی‌زاده گفت: سرکشی به طرح‌های راه‌سازی به‌منظور شناخت مشکلات از نزدیک و به صورت میدانی است و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

نظر شما