شناسهٔ خبر: 66114791 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

بنیاد مسکن: ۵۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان ساخته می‌شود

صاحب‌خبر -

شفقنا- مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در استان تهران برای محرومان طی تفاهمنامه میان بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی ساخته می شود.

به گزارش شفقنا از روابط عمومی بنیاد مسکن استان تهران ، عطاءالله زمانی مظفر آبادی روز شنبه در گفت وگویی افزود: ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی (ره)فرمان افتتاح حساب ۱۰۰ در بانک ملی را صادر نمود و بنیاد مسکن ۴۵ سال است برای محرومین سرپناه تهیه می‌کند.

وی افزود: در سالی که گذشت به کمک منابع حساب ۱۰۰ بیش از ۵۰ واحد در روستاهای استان تکمیل و به بهره برداری رسید و ۲۳۹ متقاضی نیازمند شناسایی و مشکل مسکن و سرپناه ایشان مرتفع گردید ‌.

زمانی اضافه کرد : استان تهران علیرغم تلاشهای تمامی بخشها برای رفع مشکل مسکن ، با توجه به پهنه جمعیتی استان نیازمند حضور بیشتر خیرین شریف استان بوده تا برای رفع نیاز مسکن آن دسته از جامعه که امکان پرداخت هزینه مسکن را ندارند چاره‌اندیشی شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت: طی تفاهمی که بنیاد مسکن کشور با وزارت راه و شهرسازی صورت داده است مقرر است ۵۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان در سطح کشور ساخته شود و سهمیه استان تهران نیز ۳ هزار و ۲۰۰ واحد می باشد . لیکن ساخت مسکن برای محرومان نیاز به حضور افراد خیر خواه و توانمند دارد تا هزینه ساخت کاهش و جامعه هدف امکان تامین آورده را داشته باشد.

زمانی خاطر نشان کرد : از این روی از همه خیرین عزیز دعوت می کنم قبول زحمت کنند و با مراجعه به شعب بنیاد مسکن در تهران و شهرستانهای استان نسبت به بذل محبت بصورت واریز وجه نقد بحساب ۱۰۰ و یا هماهنگی برای خرید مصالح ساختمانی و هر گونه مساعدتی که منجر به تامین سرپناه برای نیازمندان شود اقدام نمایند ‌.

نظر شما