شناسهٔ خبر: 66112349 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

‌برنامه‌های تشییع و تدفین پیکر مادر شهیدان بهمنی‌نژاد در گرگان اعلام شد

بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان، در اطلاعیه‌ای برنامه‌های تشییع و تدفین پیکر حاجیه خانم «فاطمه مازندرانی» مادر سه شهید (نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد) را در گرگان اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، پیکر مادر شهیدان گرگانی فردا شنبه ۲۵ فروردین ماه با حضور مردم مومن، متدین، متعهد و شهیدپرور مرکز استان گلستان تشییع خواهد شد.

براساس این اطلاعیه، پیکر حاجیه‌ خانم مازندرانی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از محل حسینیه عاشقان ثارالله گرگان و جوار شهید خوشنام تدفین شده در این محل (معراج شهدای گلستان) به سمت آرامگاه ابدی‌اش واقع در امامزاده عبدالله (ع) برگزار می‌شود.

پیکر مادر شهیدان بهمنی‌نژاد پس از طواف در بارگاه امامزاده عبدالله (ع) و اقامه نماز میت، در جوار فرزندان شهید و همسرش تدفین و به خاک سپرده خواهد شد.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده با خانواده این مرحومه و بازماندگان، مراسم سومین روز و گرامیداشت درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد ساعت ۱۴ تا ۱۶ همین روز (شنبه ۲۵ فروردین) در رواق حضرت زهرا (س) و حضرت رسول (ص) امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار خواهد شد.

حاج «علیرضا بهمنی‌نژاد» پدر شهیدان بهمنی‌نژاد و همسر حاجیه خانم مازندرانی نیز روز ۱۱ آذر ماه سال گذشته در سن ۹۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

شهید نعمت‌الله بهمنی‌نژاد ۱۷ فروردین ۱۳۶۰ در تنگه چذابه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

حجت‌الله بهمنی‌نژاد ۱۱ اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه براثر اصابت ترکش خمپاره به برادر شهیدش پیوست.

همچنین هادی بهمنی‌نژاد برادر کوچکتر ۲۵ تیر ۱۳۶۶ در روستای مجن شاهرود هنگام آموزش نظامی بر اثر اصابت گلوله به قلبش شهید شد.

نظر شما