شناسهٔ خبر: 66107312 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توقف مس در رفسنجان/ پیکان با یک امتیاز راهی تهران شد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال مس‌رفسنجان در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر ایران در خانه مقابل پیکان متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمعه‌شب ایرنا، دیدار تیم‌های مس‌ رفسنجان و پیکان تهران از هفته بیست‌وسوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز برگزار شد و در نهایت با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در نیمه اول در دقیقه ۲۴ علی قربانی مهاجم تیم پیکان با ضربه سر توانست دروازه تیم میزبان را باز کند و نیمه اول به سود میهمان به پایان برسد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم محمدمهدی محبی با یک بغل پای فنی بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۷۴ با گل‌ به خودی رامتین سلیمان‌زاده مدافع تیم مس‌ رفسنجان، بازی به سود میهمان شد. اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۷ محمدمهدی محبی برای بار دوم دروازه پیکان را باز کرد و دبل کرد و در نهایت بازی با تساوی به اتمام رسید.

مس‌ رفسنجان با این تساوی ۲۷ امتیازی شد و در رده دهم ایستاد. پیکان هم با این تساوی ۲۴ امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار گرفت.

ترکیب ابتدایی مس‌ رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، سجاد شهباززاده، منتظر محمد، حسن جعفری، فرشید باقری، مهدی محبی، علی عدنان، سعید واسعی، جلال‌الدین علی محمدی

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب ابتدایی پیکان:

محمد ناصری، دانیال جهانبخش، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل، فرشید اسماعیلی، علی قربانی، امیرحسین صدقی، محمد ستاری، محمد آژیر، محمد جواد آزاده، محمدحسین فلاح

سرمربی: رضا عنایتی

نظر شما