شناسهٔ خبر: 66106488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه مازندران:

کندوان بسته شد / مسافران از هراز، فیروزکوه و رشت تردد کنند

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به مسدود شدن محور کندوان به دلیل ریزش سنگ مطرح کرد: مسافران برای تردد و برگشت محورهای هراز، فیروزکوه و رشت را انتخاب کنند.

صاحب‌خبر -

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی مازندران اظهار کرد: با توجه به ریزش سنگ در محدوده کمرزرد کندوان در ساعاتی قبل هم‌اکنون این محور مسدود شده است.

وی با هم‌اکنون با کمک نیروهای راهداری جاده‌ای این محور پاک‌سازی سنگ‌ها از سطح جاده در حال اجراست، افزود: مسافران برای برگشت از سایر محورهای مازندران تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: اکنون جاده‌های هراز و سوادکوه بارش باران گزارش شد و تردد در محور هراز هم سنگین و پرحجم است.

جهان‌تاب با بیان اینکه بارش برف در محدوده ولی‌آباد کندوان و گدوک سوادکوه گزارش داشتیم، عنوان کرد: از تمام مسافران خواستاریم تا نکات ایمنی و قوانین رانندگی را حتماً رعایت کنند و از تجهیزات کامل برخوردار باشند.

وی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود با توجه به لغزندگی جاده‌ها از سرعت زیاد و سبقت غیرمجاز خودداری کنند و با توجه به ریزش سنگ در هراز با فاصله کوه رانندگی کنند و مهم‌تر با قرار گرفتن ترافیک سنگین و تردد پرحجم با صبر و حوصله به رانندگی بپردازند و به هشدارهای پلیس توجه داشته باشند.

نظر شما