شناسهٔ خبر: 66105922 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

غیبت سه مهره اصلی

ترکیب استقلال برای بازی حساس آلومینیوم

استقلال در بازی با آلومینیوم با مثلث هجومی زهردار به میدان خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام در بازی با آلومینیوم ساختار هجومی متفاوتی را به میدان فرستاده و زبیرنیک‌نفس را به جای مهدی‌مهدی‌پور در ترکیب اصلی این تیم قرار داده است و با توجه به سیستمی که در این مسابقه در نظر گرفته به نظر می‌رسد روند هجومی پیش خواهد گرفت.

سیدحسین حسینی در این مسابقه درون دروازه قرار گرفته و مانند دیگر مسابقات استقلال حراست از دروازه را بر عهده دارد، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی و ایمان سلیمی خط دفاعی استقلال را تشکیل می‌دهند.

ابولفضل جلالی و میلاد فخرالدینی دو فول بک کناری استقلال هستند که در این مسابقه مقابل وینگر‌های تکنیکی آلومینیوم قرار خواهند گرفت.

1995583

آرش رضاوند در کنار زبیر نیک نفس دو هافبک دفاعی استقلال هستند، نیک‌نفس به جای مهدی‌مهدی پور مصدوم به میدان آمده و جای خالی این بازیکن را پر خواهد کرد، جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک هجومی استقلال در این مسابقه خواهد بود و یک خط عقب‌تر از محمدی و بلانکو بازی خواهد کرد و مثلث هجومی جذابی شکل خواهد گرفت.

با توجه به حضور مهرداد محمدی و جلال‌الدین ماشاریپوف پشت سر گوستاوو بلانکو این بازیکن شانس بالایی برای گلزنی خواهد داشت و دو بازیکن خلاق و تکنیکی به خوبی او را تغذیه خواهند کرد.

در ادامه ترکیب استقلال را مشاهده خواهید کرد:

2009932

سید حسین حسینی - محمدحسین مرادمند - ایمان سلیمی - ابولفضل جلالی - میلاد فخرالدینی - روزبه چشمی - جلال الدین ماشاریپوف - آرش رضاوند - زبیر نیک نفس -مهرداد محمدی - گوستاوو بلانکو

نظر شما