شناسهٔ خبر: 66104712 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ذهنیت مردم و مسئولین در مسائل اقتصادی بایداصلاح شود

امام جمعه موقت فهرج گفت: ذهنیت مردم و مسئولین در مباحث اقتصادی باید اصلاح شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام ابوالقاسم عباس زاده امام جمعه موقت شهرستان فهرج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فهرج گفت: یکی از نامه‌های مهمی که امیرالمومنین (ع) در نهج  البلاغه دارند نامه ۵۳ است که بزرگترین نامه نهج البلاغه است. 

وی افزود: وقتی که نگاه می‌کنیم به بیانات مقام عظمای ولایت آن مسیری که مشخص کردند برای رسیدن به عصر ظهور تمدن نوین اسلامی است در حالی که هنوز دولت اسلامی بعد از انقلاب در کشورمان تشکیل نشده است. 

وی بیان کرد: امیرالمومنین (ع) می‌فرماید انصاف وعدالت را رعایت کنید. 
امام جمعه فهرج با اشاره به سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع اظهار کرد: چهار تن از ائمه بزرگوار در بقیع حرم داشتند، اما چه کردند با آن جلسه‌ای که سال ۱۳۰۵ وهابیت خبیث در عربستان گرفتند و تخریب قبور مطهر پیامد آن بود. 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم نام نهادند واین شعار سال دو بعد دارد جهش اقتصادی و دیگری مشارکت مردم که باید به سمت مردمی شدن اقتصادحرکت کنیم. 
وی افزود: مردم باید در اقتصاد کشورمان نقش اساسی داشته باشند مقصود از مردمی سازی اقتصاد این است  که ذهنیت‌های مردم و مسئولین با رویه‌هایی که وجود دارد نیاز به اصلاح دارد. 
وی گفت: هر شهروند جمهوری اسلامی که بتواند کسب کاری داشته باشد، دولت باید شرایط را فراهم کند. 

امام جمعه موقت فهرج افزود: برای رسیدن به شعار سال جهش در حوزه برنامه ریزی و راهکار‌ها که الحمدالله در شهرستان فهرج در فرمانداری با جلساتی که گرفته شده است، اقدامات خوبی شده است. 

وی گفت: برای اجرا شدن فرامین حضرت آقا با محوریت شعار سال مخصوصا مسئله خیلی مهمی است دومین راهکار که راهکار بسیار مهمی است. 

حجت الاسلام عباس زاده در ادامه به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان نظام اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل مهم بحث حجاب بود که حضرت آقا با مسئولان اتمام حجت کردند، حضرت آقا فرمودند بنده معتقدم در دولت در قوه قضاییه در بخش‌های مختلف در این زمینه که حجاب باشد مسئولیت وجود دارد که بایستی به مسئولیت قانونی و شرعی خودشان عمل کنند چندین مرتبه حضرت آقا به این مسئله ورود پیدا کردند. 

امام جمعه موقت شهرستان فهرج گفت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی طرح عفاف و حجاب را از فردا در سراسر آغاز می‌کند که خبر خوبی است. 

وی بیان کرد: مسجد الاقصی از وجود منحوس رژیم کودکش صهیونیستی آزاد می‌شود  از سوی دیگر طبق بیان  رهبری در عرف جهانی حمل به کنسولگری در هر کشور، حکم حمله به خاک آن کشور را دارد  که رژیم خبیث صهیونیستی باید تنبیه شود و انشاالله تنبیه خواهد شد.  

وی به روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی اشاره کرد و به نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی تبریک گفت. 

امام جمعه شهرستان فهرج تاکید کرد :از همه کسانیکه برای امنیت کشور تلاش می‌کنند باید تشکر وافر داشته باشیم نیرو‌های جان بر کف نظامی و انتظامی سپاهیان عزیز و مقتدر، عزیزان نیروی انتظامی در این ایام گذشته چندین شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند که باید از آنان قدردانی کنیم. 

وی بیان کرد: از سربازان گمنام امام زمان (عج) بزرگواران که در وزارت اطلاعات هستند اطلاعات نیروی انتظامی و اطلاعات ارتش که برای امنیت مردم تلاش می‌کنند کمال تشکر را داریم و بسیجیان عزیز که بی ادعا جلو دار هستند. 

نظر شما