شناسهٔ خبر: 66100951 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تردد کامیون در جاده‌های دیهوک - طبس و طبس - یزد ممنوع شد

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: از ساعت ۱۴ امروز تا ۶ صبح فردا (شنبه) تردد هرگونه کامیون‌ و وسایل نقلیه سنگین به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی در مسیرهای دیهوک - طبس و طبس - یزد ممنوع است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علیرضا رضایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش حجم تردد در جاده‌های استان به ویژه شهرستان طبس، این تصمیم برای حفظ ایمنی مسافران اتخاذ شده است و همکاران در پلیس راه از تردد وسایل نقلیه سنگین جلوگیری خواهند کرد.

وی گفت: اکنون تمامی محورها به خصوص جاده‌های شرق استان و شهرستان‌های زیرکوه، قاینات، بیرجند، فردوس و سرایان به علت بارش باران لغزنده است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به موج سوم سفرهای نوروزی و تعطیلات عید فطر و پایان هفته شاهد ترافیک روان در برخی جاده‌های استان هستیم.

وی ادامه داد: بارندگی از شب گذشته در برخی شهرستان‌ها آغاز شده و به صورت پراکنده تا فردا در سطح استان ادامه دارد.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه اکنون تمامی محورهای استان باز است، به رانندگان توصیه کرد که مدیریت سفر را مدنظر داشته باشند و بازگشت را به لحظات آخر موکول نکنند همچنین از هر گونه عجله و شتاب‌زدگی خودداری کنند.

وی افزود: امروز یک حادثه منجر به فوت و یک مصدوم در جاده سرچاه عماری خوسف گزارش شد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: همچنین ۲ روز گذشته در محور طبس - دیهوک بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه سواری پژو با تریلی یک نفر فوت کرد.

همزمان با تعطیلات عید سعید فطر موج سوم سفرهای نوروزی شروع شده و طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند به دلیل قرار گرفتن بین چند استان کشور و داشتن جاذبه‌های گردشگری از مسیرهای پرتردد است.

نظر شما