شناسهٔ خبر: 66100018 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برای عبور از شکست در آبادان؛

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نساجی مازندران

ژوزه مورایس و شاگردانش هر کاری می‌کنند که در خانه بار دیگر به پیروزی دست پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، شکست در آبادان حسابی حال و روز سپاهان را به هم ریخت و امید به قهرمانی آنها از زمان شروع فصل به پایین‌ترین حد ممکن رسید. با این حال سپاهان اگر بتواند در ادامه مسابقات پیروز شود، شاید بتواند از لغزش رقبا استفاده کند و بار دیگر شانس قهرمانی داشته باشد.
برای همین مورایس تیمش را در مصاف با نساجی مازندران با تمام توان راهی میدان خواهد کرد. این در شرایطی است که کادر فنی سپاهان در این مسابقه محمد کریمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و آریا یوسفی و محمد دانشگر را به دلیل مصدومیت. همچنین درباره وضعیت پیام نیازمند و رضا شکاری اطلاعات دقیقی در دست نیست.

2009760

با این وصف می‌توان ترکیب سپاهان در این مسابقه مهم را که در حضور هواداران اصفهانی برگزار می‌شود، به شرح زیر تصور کرد:

با ادامه مصدومیت پیام نیازمند این نیما میرزازاد است که در قفس توری سپاهان قرار می‌گیرد و در قلب خط دفاعی نیز بیشترین شانس را هادی محمدی و سیاوش یزدانی دارند. دفاع چپ و راست نیز مثل همیشه به رامین و میلاد سپرده خواهد شد.

در خط میانی بار دیگر مورایس محمد کریمی کاپیتان تیمش را در اختیار ندارد و تصور می‌شود در غیاب این بازیکن محمدجواد حسین‌نژاد به ترکیب اصلی برسد و در کنار برایان دابو و امید نورافکن قرار بگیرد.

درنهایت در بخش هجومی شانس فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بیشتر خواهد بود.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نساجی مازندران: 
نیما میرزازاد- میلاد زکی پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

نظر شما