شناسهٔ خبر: 66093754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جان باختن یک آتش‌نشان در جریان اطفای حریق یک باب مغازه در قزوین + فیلم

محمد جواد چگینی دیروز در سانحه آتش سوزی و انفجار یک باب مغازه در خیابان انصاری قزوین آسمانی شد.

صاحب‌خبر -

جان باختن یک آتش‌نشان در جریان اطفای حریق یک باب مغازه در قزوین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، دیروز  یک مورد انفجار و آتش سوزی در خیابان شهید انصاری قزوین به وقوع پیوست که ماموران آتش نشانی بلافاصله در صحنه حادثه حاضر شدند.

آتش سوزی مربوط به یک انبار مواد دخانیات بود که به علت نگهداری کپسول‌ های کوچک گاز با آتش سوزی بزرگی همراه شد.

9 شهروند نیز به دلیل سوختگی و جراحات ناشی از آتش در صحنه حادثه مصدوم شدند که سه تن از آنان ماموران آتش نشانی بودند.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین در این باره گفت: تمامی ۹ ایستگاه آتش نشانی قزوین برای اطفا حریق یکی از انبارهای دخانیات حاضر بودند.
 
علی فرمانی ادامه داد: با توجه به نگهداری کپسول های کوچک گاز در این انبار و وقوع انفجار، متاسفانه دامنه حریق در محل حادثه بسیار بالا بود تا جایی که سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین مجبور به استفاده از تمامی ایستگاه های خود برای اطفا و مهار حریق شد.
 
وی افزود:  با توجه به اینکه مهار آتش سوزی چندین ساعت ادامه داشت، علت حادثه پس از ارزیابی کارشناسان آتش نشانی اعلام خواهد شد.
 رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: متاسفانه در این عملیات یکی از ماموران آتش نشانی حاضر در محل هنگام اطفا و بر اثر مصدومیت شدید جان خود را از دست داد و سه مامور دیگر نیز مجروح و به بیمارستان اعزام شدند.
 
<div id="video-display-embed-code_10995312"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4203301/10995312?width=600&height=300"></script></div>
 
 
 
 

 

نظر شما