شناسهٔ خبر: 66092532 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حزب الله شهادت فرزندان و نوه هاي هنيه را تسليت گفت

صاحب‌خبر -
حزب الله شهادت فرزندان و نوه هاي هنيه را تسليت گفت
خبرگزاری آریا - «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس شهادت تعدادی از فرزندان و نوه های وی را تسلیت گفت.

العالم-فلسطین اشغالی
قاسم همچنین این ضایعه را به خانواده هنیه، رهبران جنبش مقاومت، مردم غزه و ملت فلسطین تبریک و تسلیت گفته است .
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین از خداوند متعال خواست که ثمره این جانفشانی‌ها پیروزی مردم غزه، نیروهای مقاومت و همه مردم فلسطین و امت اسلامی باشد .
پیش از این نیز رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امورخارجه قطر و «محمود عباس» رئیس تشکیلات شهادت چندین تن از فرزندان و نوه‌های هنیه را تسلیت گفتند .
رژیم صهیونیستی عصر امروز در جنایت دیگری سه فرزند و سه نوه هنیه را در غرب غزه به شهادت رساند .
در همین راستا، منابع فلسطینی نیز تأیید کردند که «حازم»، «امیر» و «محمد» هنیه به همراه سه نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به شهادت رسیده اند .
طبق گزارش رسانه‌ها، آنها در حمله رژیم صهیونیستی به خودرویشان در منطقه «الشاطی» غزه به شهادت رسیده‌اند .
رئیس دفتر سیاسی حماس با تایید خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش در حمله رژیم صهیونیستی، گفت: ما با این درد و خون برای مردم، آرمان و ملت خود امید، آینده و آزادی می‌آفرینیم .
هنیه همچنین گفت: حدود 60 نفر از اعضای خانواده من مانند همه مردم فلسطین به شهادت رسیدند و هیچ تفاوتی میان آنها وجود ندارد .
وی خاطرنشان کرد: اشغالگران بر این باورند که با هدف قرار دادن فرزندان رهبران، عزم مردم ما را درهم می‌شکنند اما ما به اشغالگران می‌گوییم که این خون، ما را در اصول و پایبندی به سرزمین‌مان استوارتر می‌کند.

نظر شما