شناسهٔ خبر: 66090317 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حضور حردانی برابر آلومینیوم، هنوز مشخص نیست

تمرین ناتمام و وضعیت نامشخص ستاره استقلال

مدافع راست استقلال روز چهارشنبه نتوانست به طور کامل تمریناتش را به پایان برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جلسه تمرینی روز چهارشنبه استقلال با حضور هواداران برگزار شد. آبی پوشان که خود را برای دیدار برابر آلومینیوم آماده می‌کنند، زیر نظر کادر فنی و در کمپ مرحوم حجازی تمرینات گروهی و تاکتیکی خود را انجام دادند.

در این جلسه تمرینی، صالح حردانی که بازی هفته قبل برابر مس رفسنجان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، حضور داشت. البته این بازیکن نتوانست تا آخر تمرینات خود را انجام دهد و زودتر از سایر هم تیمی‌هایش راهی رختکن شد.

حردانی که یکی از بهترین بازیکنان این فصل استقلال بوده است، در بازی‌های گذشته توانست جای خالی کوین یامگا را پر کند و حتی پیش از آن نیز در پست غیر تخصصی فول بک، جانشین مرادمند و سلیمی مصدوم شده بود و به نوعی همچون یک آچار فرانسه در خدمت جواد نکونام بود.

1983471

در دیدار برابر مس، هر چند که فخرالدینی عملکرد مطلوبی داشت اما غیبت صالح در این مسابقه حس شد و کادر فنی آبی‌ها امید زیادی داشت تا این بازیکن بتواند در دیدار مقابل آلومینیوم که در اراک برگزار می‌شود، به ترکیب بازگردد.

حالا جواد نکونام منتظر تمرین روز پنجشنبه و در واقع آخرین جلسه تمرینی پیش از سفر به اراک است. باید دید که حردانی می‌تواند مقابل اراکی‌ها به میدان برود و یا اینکه فخرالدینی خیلی زود و مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت. بازیکنی که در نقل و انتقالات زمستانی، از ایرالکو به استقلال پیوست.

نظر شما