شناسهٔ خبر: 66089239 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه اهل سنت خاش اقدام تروریستی در مهرستان را محکوم کرد

امام جمعه اهل سنت خاش سیستان و بلوچستان در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اقدام تروریستی در مهرستان در به شهادت رساندن پنج نفر از کارکنان انتظامی را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

 مولوی محمدعلی شهنوازی    گفت: مردم این منطقه در بیگانه ستیزی و مرزداری و وفاداری به ارزش‌های ناب اسلامی شهره اند و تاریخ گواهی می دهد که مردم منطقه در اخراج و به هلاکت رساندن متجاوزان انگلیسی نقش آفرینی تأثیرگذاری داشته‌اند و هم اینک نیز آماده جانفشانی هستند.

علی کرد منتخب مردم حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه، تفتان و بخش های کورین و نصرت آباد زاهدان نیز خواهان همکاری و تعامل بیشتر، علما، بزرگان و معتمدان و ریش سفیدان و اقشار مختلف جامعه با نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضایی برای شناسایی و دستگیری و محاکمه اشرار و گروهک های خرابکار شد.

امام جمعه خاش نیز گفت: در طول ماه مبارک رمضان شاهد عبادت خالصانه و راز و نیاز مومنان روزه دار و اجرای متنوع برنامه ها و محافل معنوی انس با قرآن کریم و کمک به ایتام و مساکین بودیم و الحمدلله مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان مهر و محبت و انس و الفت خود را به شایستگی نشان دادند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان ادامه داد: انجام حرکات کور تروریستی از سوی مزدوران رژیم صهیونسیتی و شهادت شمار زیادی از نیروهای حافظ امنیت، کام مردم ما را تلخ کرد، بنابراین از مسوولان استان انتظار داریم با جنایتکاران برخورد قاطع داشته باشند و مردم منطقه نیز در شناسایی و دستگیری و مجازات اشرار و گروهک های خرابکار به نیروهای امنیتی و انتظامی کمک کنند.

نظر شما