شناسهٔ خبر: 66079673 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اعتراض یک روزنامه به سخنان رییس بانک مرکزی: حرف درمانی شما فایده‌ای ندارد

به نظر می‌رسد آقای فرزین همچنان در حال تبلیغ سیاست موهوم خود تحت لوای «برنامه تثبیت» است و باید به ایشان متذکر شد که نمی‌توان انتظار داشت اقدامات تکراری، نتایج غیر تکراری داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ روزنامه خراسان در واکنش به اظهارات دو شب گذشته محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی در صدا و سیما نوشت: عمده صحبت‌های رئیس کل با موضوع «به رسمیت نشناختن بازار غیر رسمی» و یا «میخکوب کردن نرخ ارز» در یک دهه گذشته توسط رئسای سابق نیز گفته شده، اما ماحصل این صحبت‌ها افزایش نرخ ارز از ۳ هزار تومان به بالای ۶۵ هزار تومان در مدت ۱۰ سال است!

آقای فرزین از وقایع حذف ارز ۴۲۰۰ درس عبرت نگرفته و با صراحت می‌گوید که توزیع ارز رانتی ۲۸۵۰۰ را بدون تغییر ادامه خواهد داد.

این سیاست اشتباه در همان ابتدا حتی توسط وزیر اقتصاد دولت سیزدهم نیز مورد اعتراض قرار گرفت و خاندوزی در برنامه تلویزیونی اعلام کرد «با میخکوب کردن نرخ ارز و ایجاد رانت» مخالف است.

اما بنظر می‌رسد آقای فرزین همچنان در حال تبلیغ سیاست موهوم خود تحت لوای «برنامه تثبیت» است و باید به ایشان متذکر شد که نمی‌توان انتظار داشت اقدامات تکراری، نتایج غیر تکراری داشته باشد.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما