شناسهٔ خبر: 66073706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بهره مندی از ظرفیت هنرمندان متعهد جهت تجلی هنر واقعی و ارزشی در جامعه

سردار مسلمی: اگر هنر در چارچوب و ارزش‌های ایرانی اسلامی عرضه شود موجبات ترقی جامعه را فراهم می آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار سیاوش مسلمی "فرمانده سپاه کربلا" در گردهمایی هنرمندان بسیجی استان که به همراه رونمایی از کتاب های صوتی «کوپه»، «ما پنج نفر»، مجموعه شعر فارسی «اشک انار»، «اتاقی دور از خانه» و مجموعه اشعار مازندرانی «الب سو» به میزبانی بسیج هنرمندان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید سید مرتضی آوینی و روز بسیج هنرمندان، اظهار کرد: بعضی از ما مسئولین آنگونه که شایسته و بایسته است نتوانستیم هنرمندان متعهد و انقلابی را به جامعه معرفی کنیم.

سردار مسلمی برلزوم بسترسازی و ایجاد فضای مناسب جهت معرفی هنر متعهد و انقلابی به جامعه تاکید کرد و گفت: باید زمینه های عرضه تولیدات فاخر هنرمندان ارزشی فراهم شود تا هنر واقعی در جامعه تجلی پیدا بکند. 

وی با بیان اینکه اگر هنر واقعی و ارزشی در جامعه تجلی پیدا نکند هنر بدون ریشه و اصالت ایرانی اسلامی در جامعه بروز و ظهور می کند، افزود: مسئولین کانون های بسیج هنرمندان، دستگاه های فرهنگی استان باید حمایت مادی و معنوی از هنرمندان متعهد بعمل آورند.

سردار مسلمی با بیان اینکه اگر هنر در چارچوب و ارزش‌های ایرانی اسلامی عرضه شود موجبات ترقی جامعه را فراهم می آورد، خطاب به مسئولین فرهنگی استان مازندران برلزوم بهره مندی از ظرفیت هنرمندان متعهد جهت تقویت بخش فرهنگی هنری یادواره های شهدا، محافل و همایش ها تاکید کرد.

نظر شما