شناسهٔ خبر: 66072262 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زمان و مکان برگزاری نماز عید فطر در استان سمنان اعلام شد

سمنان - ایرنا - شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان زمان و مکان برگزاری نماز عید سعید فطر در مناطق مختلف استان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان روز سه شنبه اعلام کرد: نمازگزاران عید فطر به منظور برقراری هر چه بیشتر نظم، در ساعات مقرر به مکان‌های اعلام شده مراجعه کنند و در این مراسم باشکوه حضور یابند.

نماز عید فطر در سمنان ساعت هفت و ٣٠ دقیقه در مصلای امام علی(ع)، در شاهرود ساعت هفت در مصلای پیامبر اعظم(ص) و در دامغان ساعت هفت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نماز عید فطر در گرمسار ساعت ۶ و ٣٠ دقیقه در میدان امام خمینی(ره) مقابل مسجد جامع، در سرخه ساعت هفت در حسینیه شهدا و در مهدیشهر ساعت هفت و ٣٠ دقیقه در حسینیه المهدی(عج) اقامه می‌شود.

طبق اعلام شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان، نماز عید فطر در بسطام ساعت هفت و ۳۰ دقیقه در امامزاده محمد بسطام، در دیباج ساعت هفت صبح در مصلا، در آرادان ساعت هشت در میدان امام خمینی(ره) در کنار مسجد صاحب الزمان(عج)، در کلاته خیج ساعت هفت و ۳۰ دقیقه در حسینیه اعظم، در شهمیرزاد ساعت هشت در مصلای نماز جمعه، در میامی ساعت هفت و ۳۰ دقیقه در میدان امام خمینی(ره) کنار بوستان، در ایوانکی ساعت هفت و ٣٠ دقیقه در میدان امام خمینی(ره) اقامه می‌شود.

نماز عید فطر در بیارجمند ساعت هفت در مصلای نماز جمعه، در مجن ساعت هشت در روبه روی امامزاده ابراهیم، در درجزین ساعت هفت در مدرسه حضرت مهدی(عج)، در کلاته رودبار ساعت هفت در مسجد جامع، در رویان ساعت هفت و ۳۰ دقیقه در مسجد جامع و در کالپوش ساعت هفت و ۳۰ دقیقه در دبیرستان هاجر، اقامه می‌شود.

طبق اعلام شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان، نماز عید فطر در ایوانکی ساعت هفت در میدان امام خمینی(ره) در فضای باز اقامه می‌شود.

نظر شما