شناسهٔ خبر: 66066250 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

محمدرضا پوریا: رومینا تاجیک و پریا اسکندری جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به چین اعزام شدند

صاحب‌خبر -
محمدرضا پوریا: رومینا تاجیک و پریا اسکندری جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به چین اعزام شدند
خبرگزاری آریا - رییس فدراسیون بدمینتون گفت: با توجه به کسب مدال نقره رومینا تاجیک و پریا اسکندری( تیم 2 نفره دختران بدمینتون ایران) در رقابت‌های جام فجر و شکست رنک‌های 60 و 90 جهان این دو ورزشکار با حمایت کامل فدراسیون به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند.

محمدرضا پوریا با اشاره به آغاز مسابقات قهرمانی آسیا از 21 فروردین ماه در نینگبو چین بیان کرد: طبق تصمیم و اعلام هیات رییسه فدراسیون بنا شد بازیکنانی به این مسابقات اعزام شوند که موفق شوند در مسابقات بین المللی جام فجر بر روی سکو روند.
وی افزود: در همین راستا با توجه به کسب مدال نقره رومینا تاجیک و پریا اسکندری( تیم 2 نفره دختران بدمینتون ایران) و شکست رنک های 60 و 90 جهان و تیم های قدرتمند در رقابتهای جام فجر بدمینتون با حمایت کامل فدراسیون به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند.
رئیس فدراسیون بدمینتون در ادامه بیان کرد: در گروه دوبل بانوان4 گروه قرار دارد که دختران اعزامی در گروه B قرار دارند و تیم 2 نفره چین تایپه با رنک 52 و تایلند با رنک 103نیز در این گروه حضور دارند.
پوریا ادامه داد: حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تجربه بسیار خوبی برای بدمینتون بازان کشورمان است و ما سال گذشته نیز در این مسابقات شرکت کردیم و همچنین در حاشیه مسابقات امسال، جلسه هیات مدیره نیز برگزار خواهد شد که بنده بعنوان نایب رئیس آسیا و عضو هیات رئیسه در این جلسه حضور خواهم داشت.

نظر شما