شناسهٔ خبر: 66063168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کاپیتان سابق تی‌تی‌ها:

تراکتور احساسی بازی می‌کند

امیررضا گچچی

کاپیتان سابق تراکتور می‌گوید: این تیم تمرکز ندارد و احساسی بازی می‌کند.

صاحب‌خبر -

علیرضا میرشفیعیان در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: بازی خوبی بود اما طبق معمول تراکتور به دلیل عدم تمرکز ضربه خورد. نیمه دوم سطح تراکتور پایین‌تر بود و نیمه اول را بیشتر پسندیدم. تراکتور روی عدم یارگیری صحیح گل دریافت کرد و به نظرم حسین پورحمیدی می‌توانست عکس العمل بهتری داشته باشد و احساس می‌کنم شیرجه اش دیر بود. تراکتور تا وقتی آلوز سرحال باشد، سرحال است و در غیر این صورت شرایط کاملاً تغییر می‌کند.

او ادامه داد: هفته گذشته تراکتور بیشترین تعداد هوادار در طول فصل جاری را برابر سپاهان در اختیار داشت، ولی انرژی هواداران ۳ ساعت قبل از بازی تمام شد و در حین مسابقه هیچ انرژی برای تشویق کردن تیم وجود نداشت. دقایق یک تا ۱۰، ۴۵ تا ۶۰ و ۷۵ تا ۹۰ دقایق مهم برای تشویق تیم هستند. هواداران ۳_۲ ساعت قبل از بازی انرژی خودشان را خالی می‌کنند، اما باید مثل هواداران لیورپول در دقایق خاص تیم را تشویق کنند.

کاپیتان سابق تی‌تی‌ها گفت: تراکتور احساسی بازی می‌کند. در بازی رفت تراکتور با ۴ گل آلومینیوم را شکست داد و بازیکنان این طور فکر می‌کردند که آلومینیوم حریف سر سختی نیست، ولی این تیم از معدود حملاتش یک گل ساخت. عدم تمرکز بازیکنان بزرگ ترین ضعف تراکتور است و در برخی از بازیکنان عدم مسئولیت پذیری دیده می‌شود. اگر دقت کنید بازیکن آلومینیوم در بین ۲ بازیکن تراکتور گلزنی کرد.

او در پاسخ به این سوال که تراکتور می‌تواند هنوز هم به کسب عنوان قهرمانی در لیگ‌برتر امیدوار باشد یا نه؟ گفت: باید حتما ۳ امتیاز بازی های خانگی کسب شود. الان تراکتور فرصت خوبی را در روز باخت سپاهان از دست داد. اگر بخواهیم از ۲ بازی خانگی ۴ امتیاز از دست دهیم و ۲ امتیاز کسب کنیم، نمی‌توانیم قهرمان شویم. بازی های خارج از خانه سخت‌تر هستند و باید در بازی های خانگی ۳ امتیاز گرفته شود. قانون قهرمانی این است که از ۲ بازی ۴ امتیاز کسب کنید.‌ اما الان تراکتور از ۲ بازی خانگی فقط ۲ امتیاز کسب کرده است.

میرشفیعیان خاطرنشان کرد: دوست دارم ورزشگاه را لبریز از تماشاگر ببینم. از هواداران تراکتور می‌خواهم در دقایق خاص خصوصاً یک تا ۱۰ تیم را تشویق کنند و در دقایق مهم تمام انرژی شان را بگذارند. تنها حضور در استادیوم ۳-۲ ساعت قبل از بازی به درد قهرمانی نمی‌خورد و نباید قبل از بازی انرژی شان را خالی کنند.

انتهای پیام

نظر شما