شناسهٔ خبر: 66060008 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کمالوند: در سخت‌ترین شرایط مممکن شاهکار کردیم/ کمترین نقش را در پیروزی داشتم

فراز کمالوند در نشست خبری پس از بازی با اصفهان اظهار امیدواری کرد که حمایت بیش‌تری را از طرف مسئولان ببیند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، شاگردان فراز کمالوند در دیدار اکروز (دوشنبه) مقابل سپاهان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر موفق شدند 2-1 پیروز شوند و از شرایط بحرانی خود خارج شوند. کمالوند در نشست خبری پس از بازی با سپاهان، اظهار داشت: خدا را شکر که امروز هدیه خوبی به مردم آبادان دادیم و در سخت‌ترین شرایط ممکن شاهکار کردیم.

وی افزود: اول راه هستیم و هشت فینال دیگر پیش رو داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: بازی بسیار سنگینی داشتیم و سپاهان یک پا تیم ملی بود ولی بازیکنان ما توان مضاعفی داشتند و در نهایت پیروز شدند.

کمالوند بیان کرد: در مدت ۱۵ دقیقه، ۱۰ نفره رو به روی سپاهان بازی کردن بسیار سخت است ولی ما به خوبی این کار را انجام دادیم.

وی افزود: امروز کمترین نقش را در پیروزی داشتم و بازیکنان به خودباوری رسیدند و امیدواریم در ادامه با این هوشیاری در هشت بازی دیگر ظاهر شوند.

کمالوند اظهار کرد: ما فرصت زیادی برای این بازی نداشتیم ولی تلاش کردیم بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی ارتقا دهیم تا به اعتماد به نفس برسند.

وی افزود: در ابتدای لیگ سکوها خالی بود و انتظار داریم مردم مجددا به ورزشگاه بیایند تا بازیکنان با حمایت آنها به موفقیت برسند.

کمالوند گفت: اکنون زمان حمایت از این تیم است و انتظار داریم مسئولان در سالن مسابقات حضور یابند تا تیم روحیه و انگیزه بیشتری بگیرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما