شناسهٔ خبر: 66054435 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گفت و گوی مهر؛

کمک به الگو دهی مترقی از ظرفیت‌های برنامه محفل است

یاسوج_ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک به الگو دهی مترقی و مردم محور سازی فعالیت های قرآنی از ظرفیت‌های برنامه محفل است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید رضا افتخاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: کمک به الگو دهی مترقی در راستای اجرا، کیفیت بخشی، استعداد شناسی و مردمی سازی فعالیت‌های قرآنی در برنامه‌های محفل دیده شده است.

افتخاری با تاکید بر تحقق توسعه فعالیت‌های مردم محور قرآنی، اظهار کرد: معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای قرآنی و کمک به عدالت رسانه‌ای در ترویج این مهم با محوریت محفل دیده شده است.

افتخاری به رشد خوب استان در نهضت‌های قرآنی اشاره کرد و ابراز داشت: پرداخت به این مهم با ظرفیت‌های قرآنی در قالب فعالیت اصناف، گروه‌ها و اقشار مختلف از ظرفیت‌های برنامه‌های محفل است.

وی افزود: اینکه ظرفیت‌های قرآنی در نقاط مختلف بر اساس پرداخت مطلوب به مباحث و با در نظر گرفتن تمام ابعاد مختلف دیده شده، تقویت انگیزه‌های فعالین و استعدادها در نقاط دور و نزدیک را رقم می‌زند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بر بستر سازی برای برگزاری برنامه‌های محفل تاکید کرد و عنوان داشت: با پوشش مناطق مختلف روستایی و شهری چندین برنامه در سطح استان اجرایی شد.

افتخاری با بیان اینکه استان در مردم محور سازی فعالیت‌ها و نهضت‌های قرآنی رشد خوبی داشته است، اظهار کرد: جلسات متعدد نیز با حافظان و فعالان قرآنی اجرایی شد.

وی افزود: نشست تعاملی با «بنیان بهشت» از دیگر فعالیت‌های اخیر است.

نظر شما