شناسهٔ خبر: 66054332 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

با ابلاغ وزیر آموزش و پروش؛

استاندار سمنان رئیس ستاد استانی بزرگ‌داشت مقام معلم شد

استاندار سمنان با ابلاغ وزیر آموزش و پرورش به‌عنوان رئیس ستاد بزرگ‌داشت مقام معلم این استان معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، رضامراد صحرایی با صدور ابلاغی سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان را به‌عنوان رئیس ستاد بزرگ‌داشت مقام معلم این استان معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، در حکم ابلاغ هاشمی آمده است: «در عصر کنونی، نیروی انسانی در سازمان‌ها مزیتی رقابتی محسوب می‌شود و این در حالی است که اساس تعلیم و تربیت آن‌ها در وزارت آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و هرچه نیروی انسانی این وزارت با قدرت و اقتدار برای رسیدن به اهداف متعالی عمل نماید، نیروهای مستعدتری به جامعه تزریق خواهد شد. پس بایستی با تمام توان کوشید تا با ارتقای منزلت و جایگاه فرهنگیان به‌عنوان انسان‌سازان آینده کیفیت عملکرد آن‌ها را بهبود بخشید و همان‌طور که در منویات مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی»، رئیس جمهور محترم و اسناد مصوب نظام مقدس تعلیم و تربیت در کشور تأکید شده این امر مستلزم «فرهنگ‌سازی در ابعاد مختلف اقتصادی، علمی، سیاسی، هنری، فرهنگی، اجتماعی و...» است. در همین زمینه استاندار محترم(با عنایت به بند ۲ ماده ۶ اساس‌نامه ستاد مرکزی بزرگ‌داشت مقام معلم) به عنوان «رئیس ستاد استانی بزرگ‌داشت مقام معلم» تعریف شده است. انتظار می‌رود با در نظر گرفتن ابعاد مزبور در دستور کار شوراهای آموزش و پرورش استان و مناطق تابع و بسیج نمودن تمامی امکانات دستگاه‌ها و نهادهای آن استان، زمینه توسعه فرهنگ تکریم و بزرگ‌داشت مقام معلم و معلمی و عملیاتی نمودن آن در جامعه را ساری و جاری نمایید. توفیق روزافزون‌تان را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند بزرگ، مسألت می نمایم.

گفتنی است، عصر شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ هم‌زمان با برگزاری نخستین نشست اعضای شورای آموزش و پرورش استان، حکم ابلاغ ریاست ستاد بزرگ‌داشت هفته معلم به امضای صحرایی از سوی وزیری مدیرکل آموزش و پرورش به استاندار سمنان تقدیم شد.

۴۶

نظر شما