شناسهٔ خبر: 66047021 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نخستین دورە سمپوزیوم مجسمه‌سازی در مهاباد برگزار می‌شود

شهردار مهاباد گفت: نخستین دوره سمپوزیوم مجسمه‌سازی در این شهرستان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز به کار خواهد کرد و به مدت ١٠ روز ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد گفت: نخستین دوره سمپوزیوم مجسمه‌سازی از اول اردیبهشت‌ماه به مدت ١٠ روز ادامه خواهد داشت و این رویداد به میزبانی شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد، با حضور اساتید و هنرمندان نامدار هادی و مهدی ضیاالدینی، بشیر ناصری، رضا قره‌باغی، بیژن غنچه‌پور و ناصر خاورزاده برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: سمپوزیوم مهاباد به عنوان نخستین رویداد از نوع خود در منطقه به صورت زندە در فضای باز برگزارخواهد شد که برای این منظور پلازای میدان منگوران انتخاب شدە است.

رستم‌پور تصریح کرد: شهروندان این امکان را خواهند داشت که در ساعات فعالیت هنرمندان، هرروز از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۰ از سمپوزیوم بازدید کنند.

شهردار مهاباد ضمن تأکید بر آمادگی کامل شورای اسلامی شهر و شهرداری برای برگزاری بی‌نقص سمپوزیوم، در ادامه گفت: تمامی تلاش خود را خواهیم کرد که تجربه‌ای به یادماندنی برای هنرمندان و مخاطبان سمپوزیوم رقم بزنیم.

وی ضمن دعوت از عموم شهروندان برای بازدید از سمپوزیوم، از آنان خواست، برای پیشگیری از بروز اخلال در روند کار هنرمندان، با عوامل اجرایی سمپوزیوم همکاری کامل داشته باشند. 

شهردار مهاباد اضافه کرد: نخستین دورە سمپوزیوم مجسمه‌سازی مهاباد با موضوع سردیس مشاهیر و با استفادە از متریال فایبرگلاس برگزار می‌شود و انتظار می‌رود در دورە‌های آتی این سمپوزیوم، شاهد تنوع در موضوع و متریال کاربردی باشد.

نظر شما