شناسهٔ خبر: 66045753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

به ياد نگين هنر انقلاب اسلامي شهيد سيد مرتضي آويني

صاحب‌خبر -
به ياد نگين هنر انقلاب اسلامي  شهيد سيد مرتضي آويني

خبرگزاری آریا-  20 فروردین 1403 مصادف با روز ملی فناوری هسته ای و روز هنر انقلاب اسلامی است و سی و یکمین  سالی است که پیام آور متعهد دفاع مقدس  ایران با همرزمان شهیدش به عملکرد ما می نگرند .

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،هر سال طراوت وعطر بهاری با رایحه جان فزای شقایق های عاشق دیار همیشه سبز ایران اسلامی را معطر می کند فروردین که می شود اهالی فرهنگ و هنر این مرز و بوم دلشان برای ( راوی ) دلتنگ می شود .


آری ، امروز سی یکمین سالگرد شهادت  ( سید شهیدان اهل قلم  سید مرتضی آوینی) است کسی که هنر متعهد را با نثار خون پاکش قوام و داوم بخشیدواین روز را به نام هنر انقلاب اسلامی جاودان کرد .

سید مرتضی آوینی می گفت:پایه اصلی هرچیز عشق وعرفان است و هنر تجلی شیدایی است وشیدایی هرچه هست در عشق است.

در طول قرون و اعصار انسان های بزرگ زینت تاریخ هستند و مرتضی آوینی زینت هنر انقلاب اسلامی است  .

امروز یاد و خاطره ( حاج مرتضی ) و تمامی همرزمان شهید او را گرامی می داریم و بر اعتقاد او صحه می گذاریم که گفت : " شهـدا از دسـت نمی روند بلکه به دست می آیند" که این باور با دست یابی به فن آوری هسته ای که ثمره خون شهدا ست در این روز به بار نشست .

ما سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم  وهنر انقلاب اسلامی را به تمامی اهالی فرهنگ و هنر ، اصحاب قلم ، ارباب جراید و مطبوعات تبریک و تسلیت عرض نموده و امید آن داریم خداوند فاصله ما را با شهدا کوتاهتر و معرفت مان را نسبت به شهدا افزون تر گرداند.
انشاالله

یاد ونام حضرت امام خمینی  " ره" شهدا،جانبازان ،ایثارگران  ،رزمندگان وحماسه سازان غیور ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ،شهدای مقاومت ومدافع حرم ، شهدای امنیت ،  شهدای منا ،شهدای سلامت ، شهدای آتش نشان ، شهدای هسته ای و دفاعی را گرامی میداریم.


شادی ارواح طیبه حضرت امام خمینی "ره" وشهدای والامقام  صلوات


الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم


راهشان پر رهرو و یادشان گرامی باد

نظر شما