شناسهٔ خبر: 66044999 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ارائه خدمات تخصصی الکترونیک در مرکز خدمات فنی پارک فناوری پردیس

مریم رضایی

یکی از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس با راه‌اندازی خط مونتاژ کامل قطعات الکترونیکی در مرکز خدمات فنی و تخصصی اقدام به تأمین، تولید و راه‌اندازی محصولات الکترونیکی مورد نیاز شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رضا شرافت، مدیرعامل این شرکت یکی از نیازهای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حوزه الکترونیک را تأمین و مونتاژ قطعات روی بردهای الکترونیکی دانست و گفت: در واقع شرکت‌های دانش‌بنیان، دانش فنی طراحی محصولات الکترونیکی را کسب می‌کنند، ولی تأمین قطعه مناسب و تولید تیراژی محصول نیاز به دانش فنی مجزایی دارد که در شرکت‌های دانش‌بنیان کمتر وجود دارد.

وی افزود: ما در این شرکت خط کامل تولید و مونتاژ بردهای الکترونیکی از تأمین، تولید، تست، راه‌اندازی و محصول‌سازی را برای شرکت‌های دانش‌بنیان انجام می‌دهیم و می‌توانیم به عنوان بازوی شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت کنیم. در این راستا تاکنون در این شرکت محصولاتی در حوزه مخابرات فرکانس بالا، اتوماسیون، الکترونیک، تجهیزات پزشکی، پاور یک کیلووات و... تولید شده است و با کسب گواهی ایزو ۱۵۰۰۰، کیفیت محصولات تولیدی را تضمین کردیم.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، شرافت افزود: در روند تولید یک محصول الکترونیکی، گاهی نیاز به حضور طراح این محصول وجود دارد که نزدیکی این شرکت به مشتریان خود در پارک فناوری پردیس، می‌تواند به تسریع در تولید محصولات منتهی شود.

مدیرعامل این شرکت در خصوص دستگاه‌های مورد استفاده در این شرکت نیز گفت: دستگاه Pick and Place مورد استفاده در این شرکت از یک مجموعه دانش‌بنیان ایرانی بوده و قابلیت مونتاژ ۴ هزار قطعه الکترونیکی روی برد در هر ساعت با دقت بالا را دارد که برای تولیدات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مناسب است. سایر تجهیزات تست و اندازه‌گیری نیز با کیفیت بالا ارائه‌دهنده خدمات است.

انتهای پیام

نظر شما