شناسهٔ خبر: 66037005 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

پیام القسام به اسرائیل : در کوچه‌ های غزه خواهید سوخت

گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس امروز-یکشنبه- با انتشار ویدیویی خطاب به اسرائیل اعلام کرد:شما می‌توانید وارد خیابان‌های غزه شوید اما با عزم و اراده مبارزان شجاع ما هر بار(که وارد شوید) در کوچه‌های آن خواهید سوخت.

صاحب‌خبر -
گردان‌های عزالدین القسام با انتشار ویدیویی خطاب به اسرائیل اعلام کرد که در کوچه‌های غزه خواهید سوخت.
 
به گزارش ایسنا، گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس امروز-یکشنبه- با انتشار ویدیویی خطاب به اسرائیل اعلام کرد:شما می‌توانید وارد خیابان‌های غزه شوید اما  با عزم و اراده مبارزان شجاع ما هر بار(که وارد شوید) در کوچه‌های آن خواهید سوخت.
 
گردان‌های القسام در این ویدیو صحنه‌هایی از نبرد غزه و منهدم کردن تانک‌های اسرائیل را نیز منتشر کرد.
 
پیش از این نیز گردان‌های عزالدین القسام نسبت به خروج ارتش اسرائیل از «خان یونس» واکنش نشان داد و این اقدام را ناشی از عدم دستیابی آن به اهدافش ارزیابی کرد.
 
در بیانیه گردان‌های القسام آمده است: دشمن وارد بیشتر مناطق نوار غزه شد و آن را به طور کامل نابود کرد و امروز می‌گوید که تیپ‌های جنبش حماس را نابود کرده است، اما به هر منطقه‌ای که باز می‌گردد و گمان می‌کند که در آنجا با رزمنده‌های مقاومت مواجه نخواهد شد، با مقاومتی شدید غافلگیر می‌شود.
 
شاخه نظامی حماس اعلام کرد: دشمن حتی قبل از دستیابی به اهداف خود ناگزیر به عقب‌نشینی از برخی مناطق شد و اتفاقات بیمارستان «الشفا» و «خان‌یونس» گواه این مساله هستند.

نظر شما