شناسهٔ خبر: 66028044 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فنونی‌زاده: پرسپولیس برای نزدیک شدن به استقلال بهترین فرصت را دارد/ نگرانی بابت نبود بیرانوند بی‌دلیل است

پیشکسوت پرسپولیس نسبت به قهرمانی این تیم خوش بین است و عقیده دارد سرخپوشان باید از فرصت به وجود آمده به واسطه تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، مرتضی فنونی‌زاده در خصوص بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر که عصر امروز برگزار می‌شود، اظهار داشت: گل گهر از تیم‌های خوب لیگ برتر است و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت اما تا جایی که یادم است به طور کلی گل گهر هیچ‌وقت مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشته و فردا نیز این مساله تکرار خواهد شد. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس، حریف را دست کم نگیرند و بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند. 

او در مورد تساوی استقلال مقابل مس هم توضیح داد: این یک فرصت خوب برای پرسپولیس است که خودش را به استقلال نزدیک کند و اگر چنین فرصتی را بسوزانند دیگر مشخص نیست بتوانند به این تیم برسند یا نه. الان فرصت برای پرسپولیس فراهم است که خودش را به یک امتیازی استقلال برساند و در صورتی که از این فرصت استفاده نکند دیگر مشخص نیست چه زمانی این فرصت نصیبش شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند و عدم حضورش در بازی امروز گفت: همه بازیکنان در تمرینات باشگاهی‌شان بهترین تمرین را انجام می‌دهند و مصدوم نمی‌شوند. به نظر من تمرینات مربیان داخلی و خارجی خیلی متفاوت است و الان هم شاهد هستیم که بیرانوند مصدوم شده است. کاش موقعی که بیرانوند مصدوم شد از تمرینات تیم ملی جدا می‌شد و به ترکمنستان نمی‌رفت و استراحت می‌کرد. خوشبختانه ما نگرانی بابت دروازه‌بان نداریم چون امیررضا رفیعی در بازی مقابل ذوب‌آهن بهترین عملکرد را داشت و امیدوارم تا زمان بازگشت بیرانوند بتواند دروازه پرسپولیس را بیمه کند.

فنونی‌زاده در خصوص بازی‌های باقی مانده پرسپولیس در لیگ برتر تصریح کرد: ما ۹ بازی فینال داریم که باید همه بازی را ببریم. امیدوارم بازیکنان تیم تا آخر فصل مغرور نشوند و برای همه بازی‌ها با جان دل بازی کنند و قهرمانی لیگ را دوباره تکرار کنند. شک ندارم امسال هم می‌توانیم قهرمان شویم فقط باید مدیران باشگاه از بازیکنان حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما