شناسهٔ خبر: 66026868 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون آماتوری ورزش کارگری | لینک خبر

احتشام‌زاده: لیگ‌های ورزشی کارگران امسال برگزار خواهد شد | فدراسیون آماتوری ورزش کارگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

صاحب‌خبر -
رییس سازمان لیگ و رییس انجمن تنیس‌ روی میز فدراسیون ورزش کارگری گفت: قرار است امسال مسابقات لیگ فدراسیون ورزش کارگران در سه رشته ورزشی برگزار شود.
مجید احتشام‌زاده در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری درباره برگزاری مسابقات کشوری تنیس روی میز اظهار داشت: قرار است مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور را در اواخر مهر ماه در دو بخش بانوان و مردان به میزبانی تبریز برگزار کنیم. همچنین جام آزاد را نیز در تیر یا مرداد ماه در بخش مردان برگزار خواهیم کرد.

وی در مورد اعزام تیم‌های ملی تنیس روی میز به مسابقات بین‌الملی اضافه کرد: در خرداد ماه نیز تیم‌های ملی مردان و زنان به رقابت‌های کمپانی‌ها اعزام می‌شوند. تیم‌های مردان و بانوان کشورمان قهرمان و نایب قهرمان جهان هستند که امیدوارم قهرمانان کشورمان مجدداً بتوانند مقام‌های خودشان را تکرار کنند.

مسئول سازمان لیگ فدراسیون ورزش کارگری درباره برگزاری لیگ در سال جاری گفت: قرار است امسال مسابقات لیگ فدراسیون ورزش کارگران در سه رشته فوتسال، دارت و تنیس‌ روی میز برگزار شود. دکتر چکشیان معاونت فرهنگی و اجتماعی و دکتر رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگران حساسیت فوق‌العاده‌ای روی برگزاری لیگی پویا و حداکثری دارند که امیداورم این رقابت‌ها به صورت مطلوب و شایسته‌ای انجام شود. چون در مسابقات قهرمانی کشور، هر استان می‌تواند یک تیم داشته باشد، اما در لیگ هر استان با چند تیم در لیگ شرکت خواهد کرد.

احتشام‌زاده ادامه داد: در بحث تبلیغات هم، قرار است که رقابت‌های لیگ برتر در فضای مجازی و کانال تلویزیونی IOTV به صورت مستقیم پوشش داده خواهد شد. همچنین شبکه ورزش نیز تمامی مسابقات سه رشته را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه جوایزی به تیم‌های برتر تعلق می‌گیرد، خاطرنشان کرد: از سوی فدراسیون ورزش کارگری، تیم اول هر سه رشته‌ لیگی به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهند شد تا انگیزه ورزشکاران در این مسابقات بیشتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما