شناسهٔ خبر: 66021438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم های شهرداری آستارا و دریای بابل امتیازات را تقسیم کردند

آستارا - ایرنا - بازی تیم های فوتبال تیم شهرداری آستارا و دریای کاسپین بابل با تساوی بدون گل به پایان رسید و امتیاز بازی بین این دوتیم تقسیم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم‌های شهرداری آستارا و دریای کاسپین بابل در هفته بیست و ششم از رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) عصر شنبه در ورزشگاه وحدت آستارا که با حضور هواداران پرشور آستارایی همراه بود به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

در این دیدار هر دو تیم تمام تلاش خود را برای زدن گل به انجام رساندند ولی در پایان این بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید؛ در این دیدار محسن بنگر برای اولین بار در این فصل به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم فوتبال شهرداری آستارا حضور داشت.

در این بازی تیم شهرداری آستارا با ترکیب؛ مبین عشایر، امیررضا افسرده، علی ملایی، علیرضا ابراهیمی، حسین حداد، یاشار احمدی، امین حقده، رضا آذری، احسان افچنگی، حسام اسکندری و سهیل پوربخش بودند با سرمربی گری محسن بنگر به مصاف رقیب رفت.

و ترکیب تیم فوتبال دریای کاسپین بابل را ابوالفضل هاشمی، سیدجلال عبدی، علی خانزاده، امید منصوری، امیر لطفی پور، میلاد ابطحی، ابوالفضل آذرنوشان، میلاد جهانی، صالح غلامی، محمد قاسمی نژاد و مهدی مومنی تشکیل دادند.

تیم داوری این بازی را، پیام حیدری، وحید سیفی، محسن دوستان، حجت قیانوری و ناظر بازی را حسین نیروبار تشکیل دادند.

در پایان هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور شهرداری آستارا با ۲۴ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

شهرستان مرزی آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

نظر شما