شناسهٔ خبر: 66017393 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جام جهانی وزنه برداری در تایلند؛

سهمیه المپیک جوادی رسمی شد

مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری امروز با حضور نخستین ملی پوش ایران در پوکت تایلند ادامه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،   در دسته ۸۹ کیلوگرم و در حرکت یک ضرب امروز میر مصطفی جوادی در حرکت یک ضرب ابتدا وزنه ۱۶۰ کیلوگرم را بالای سر برد و از دو حرکت بعدی انصراف داد و در این حرکت با احتساب نتایج سایر گروه‌ها شانزدهم شد. رقابت دو ضرب تازه آغاز شده است.

جوادی با توجه به رنکینگ جهانی و با صلاحدید مربیان از انجام دو حرکت بعدی خود خودداری کرد، اما توانست سهمیه بازی‌های المپیک را کسب کند.

جوادی در حرکت اول خود در دو ضرب به علت خطا با نظر داوران در سد وزنه ۲۰۶ کیلوگرمی متوقف شد و از حرکات بعدی برای اجتناب از مصدومیت خودداری کرد.

<div id="video-display-embed-code_10977698"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4199284/10977698?width=600&height=350"></script></div>


- تیم ملی وزنه‌برداری ایران برای کسب ۳ سهمیه المپیک با حضور ۴ وزنه‌بردار در این رقابت‌ها شرکت کرده است. علی داوودی و آیت شریفی دیگر نفراتی هستند که اعزام شده اند که دهدار دوشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۱۵:۳۰ و شریفی پنج شنبه ۲۳ فروردین ساعت ۱۰ و علی داوودی در همین روز ساعت ۱۲:۳۰ روی تخته می‌روند.

نظر شما