شناسهٔ خبر: 66014683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۷۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن و مشارکتی در پرند آماده افتتاح است

رباط کریم - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: هفت هزار و ۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن و مشارکتی شهر پرند تا شهریورماه امسال آماده افتتاح می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، میرمحمد غراوی روز شنبه در بازدید از طرح های مسکن‌ ملی شهرستان رباط‌کریم که به همراه فرماندار شهرستان، مدیرعامل شرکت عمران پرند و دیگر مدیران شرکت های خدمات رسان استان تهران و رباط کریم انجام شد اظهار داشت: سرعت پیشرفت پیمانکاران نهضت ملی مسکن در شهر پرند با نظارت شرکت عمران پرند بسیار خوب است و مشارکت و اقدام شرکت های خدمات رسان در تکمیل و نصب انشعابات آب و فاضلاب، برق و گاز واحدهای برخی از این پروژه ها می توانند این واحدها را به مرحله افتتاح و بهره برداری برسانند.

وی در جلسه ای که پس از بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن پرند برگزار شد، افزود: با تلاش شرکت عمران و پیمانکاران در شهر پرند هفت هزار و ۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن و مشارکتی تا نیمه سال جاری آماده افتتاح است که در صورت نصب و تکمیل انشعابات آب و فاضلاب، برق و گاز این واحدها می توانیم واحدهای نهضت مسکن ملی برخی پروژه ها را به صورت کامل با حضور مقامات عالی کشور افتتاح و تحویل متقاضیان دهیم.

۷۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن و مشارکتی در پرند آماده افتتاح است

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم میزان آورده های خود را در این پروژه ها تکمیل کردند و می طلبد ما مسئولان تلاش کنیم تا این واحدهای آماده شده را هرچه زودتر تکمیل و تحویل متقاضیان دهیم و با این خدمت کام مردم را شیرین کنیم.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیر شهر با جمعیت نزدیک به ۵۵۰ هزار نفر قرار دارد.

نظر شما