شناسهٔ خبر: 66012316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران هیات نابینایان استان در سنندج

آیین تجلیل از قهرمانان، مدال آوران هیات نابینایان و کم بینایان استان و دست اندرکاران برگزاری تورنمنت بین المللی گلبال نابینایان با حضور استاندار کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سنندج برگزار شد. آیین تجلیل از قهرمانان، مدال آوران هیات نابینایان و کم بینایان استان و دست اندرکاران برگزاری تورنمنت بین المللی گلبال نابینایان با حضور استاندار کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سنندج برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ طی مراسم ضیافت افطاری که به همت هیات نابینایان و کم بینایان و همکاری اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی استان برگزار شد، از مدال آوران و قهرمانان این هیات و دست اندرکاران برگزاری تورنمنت بین المللی گلبال نابینایان که سال گذشته به میزبانی سنندج برگزار شد، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
 
گفتنی است؛ در این آیین که در سالن ورزش های نابینایان و کم بینایان استان برگزار شد، استاندار ورزش دوست کردستان، مدیرکل و معاون توسعه ورزش قهرمانی ورزش و جوانان استان، جمعی از مدیران ادارات دولتی، پیشکسوتان ورزشی، روسای هیات های ورزشی کردستان و اعضاء و ورزشکاران هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان حضور پیدا کردند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در آیین تجلیل عنوان کرد: ورزشکاران نابینا و کم بینای کردستانی با کسب موفقیت های مختلف در سطح ملی و فراملی نشان داده اند که معلولیت هیچگاه برای آنان محدودیت نبوده و در بسیاری از مواقع از سایر ورزشکاران دیگر نتایج بهتری بدست آورده اند.
 
وی اذعان داشت: هیات نابینایان و کم بینایان استان یکی از هیات های موفق در عرصه مدال آوری و اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف و از فعالترین هیات ها در اجرای برنامه های فرهنگی است.
 
آمنه غلام ویسی همچنین یادآور شد که سال گذشته تنها نماینده استان کردستان در بازی های پاراآسیایی از هیات نابینایان و کم بینایان بود.
 
وی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت های مثبت و ستودنی هیأت نابینایان و کم بینایان استان کردستان میزبانی تورنمنت بین المللی گلبال نابینایان و کم در سال گذشته بود که با حضور رییس کمیته جهانی گلبال در سنندج برگزار شد اظهار داشت: میزبانی شایسته کردستان از این رویداد بین المللی موجب تحسین مسئول کمیته جهانی گلبال و مسئولین فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشورمان شد.
همچنین استاندار کردستان در این مراسم به اراده و همت بلند ورزشکاران نابینای کردستانی در بدست آوردن مقام های قهرمانی و برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی اشاره کرد و گفت؛ خداوند به معلولین توانایی هایی عطا می کند که به کمک آنها کارهای بزرگی انجام می دهند و این توانایی ها سایر محدودیت های آنان را پوشش می دهد.
 
اسماعیل زارعی کوشا افزود؛ از تمامی مسئولین و نهادهای مختلف استان به ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان این انتظار می رود که برای کسب موفقیت های هرچه بیشتر هیات هایی که ورزشکاران آنها دارای شرایط خاص مانند معلولیت هستند، حمایت کنند و باید از تمامی ظرفیت ها برای پیشرفت ورزش در میان این قشر استفاده شود.
 
وی همچنین قول مساعدت و حمایت مالی از هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان را داد و ابراز امیدواری کرد که در سال جدید شاهد درخشش و کسب موفقیت های ملی و بین المللی ورزشکاران این هیات باشیم.

نظر شما