شناسهٔ خبر: 66008701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت درسیستان و بلوچستان

دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت سیستان و بلوچستان، به مدت چهار روز در محل مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان، برای بازدید عموم آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت:این نمایشگاه در بخش‌های کتاب و نرم افزار‌های قرآنی، پوشاک حجاب و عفاف، کودک و نوجوان، آثار تجسمی و خوشنویسی قرآنی، بخش نمایشگاهی آزادی زن در دو اندیشه و نسخ خطی قرآنی در معرض عموم قرار گرفت است.

علی سرگزی افزود: کارگاه‌های مختلف از جمله هنر‌های تجسمی و خوشنویسی و آموزش در بخش کودک و نوجوان در این نمایشگاه دایر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۲ برای بازدید عموم دایر خواهد بود.
وی ادامه داد: دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت سیستان و بلوچستان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مرکز اسناد و کتابخانه ملی سیستان و بلوچستان برپا شده است.

<div id="video-display-embed-code_10977817"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4198800/10977817?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما