شناسهٔ خبر: 66005872 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار برگشت فینال لیگ برتر والیبال؛

جدال فولاد سیرجان و شهداب یزد برای قهرمانی در لیگ

تیم‌های والیبال فولاد سیرجان و شهداب یزد در دومین دیدار فینال لیگ برتر ساعت ۱۹ امروز در مجموعه ورزشی آزادی به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -

جدال فولاد سیرجان و شهداب یزد برای قهرمانی در لیگ
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری صدا و سیما ‏، تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد در دیدار برگشت فینال سی وهفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران عصر امروز از ساعت ۱۹ در سالن مجموعه ورزشی آزادی به مصاف هم می‌روند.  
در دیدار رفت تیم فولاد سیرجان ایرانیان سه بر دو به پیروزی رسید تا نخستین گام بلند را برای قهرمانی در لیگ برتر مردان برداشته باشد. شهدابی‌ها در ست سوم و چهارم این مسابقه ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، دوم و پنجم با امتیاز‌های ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۶ بر ۱۴ نتیجه را واگذار کردند. تیمی که بتواند به دو پیروزی از سه بازی برسد ، قهرمانی رقابت ها را کسب خواهد کرد. 


دو تیم شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان در مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان دو با مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در هر دو مسابقه نماینده سیرجان موفق به شکست مدافع عنوان قهرمانی شده بود. 

فولاد سیرجان ایرانیان، مرحله مقدماتی را با ۲۱ برد و ۶۰ امتیاز به پایان رساند تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شود و در مرحله یک چهارم نهایی در دو دیدار متوالی موفق به شکست چادرملو اردکان شد تا به مرحله بعد صعود کند.

شاگردان بهروز عطایی در مرحله نیمه‌نهایی نیز در دو دیدار متوالی موفق به شکست پیکان تهران شدند تا در مجموع این مراحل ۳۰ مسابقه انجام داده باشند و ۲۵ پیروزی به دست آورند و امروز بیست‌وششمین برد خود در لیگ برتر مردان را کسب کنند.

تیم فولاد سیرجان که در سال ۱۳۹۸ بعد از سال‌ها دوباره در لیگ برتر حضور یافت، در سال ۹۹ موفق به کسب مقام قهرمانی شد و در این دوره از رقابت‌ها به دنبال دومین جام قهرمانی است.

نظر شما