شناسهٔ خبر: 66005407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام قدردانی استاندار آذربایجان غربی از حضور حماسی و با بصیرت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی از حضور حماسی و با بصیرت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

پیام قدردانی استاندار آذربایجان غربی از حضور حماسی و با بصیرت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،استاندار آذربایجان غربی  با صدور پیامی از حضور حماسی و با بصیرت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
روز جهانی قدس امسال بار دیگر به همایش عظیمی از ‌حریت و آزادی خواهی مردم شریف ایران و سایر ملت‌های آزاده تبدیل و فریاد خشم و انزجار از جنایات و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی طنین انداز شد. حمد و سپاس و ثناء خداوند قادر متعال را که در برهه‌ای شگرف از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، مشتاقان حق و حقیقت و طالبان عدل و عدالت در جای‌جای میهن اسلامی که کانون جوشان عشق و ارادت به ساحت مقدس پیامبراعظم «صلی الله علیه و آله و سلم»و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) است هماورد عظیمی دیگر از عزم و اراده امت بزرگ اسلام حول آرمان آزادی قدس شریف، خلق گردید.
 
مردم عزیز و همیشه در صحنه آذربایجان غربی نیز همگام با آحاد مردم ایران اسلامی، با حضور متحد و دشمن شکن خویش در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر ایستادگی و رادمردی خویش را در راه تحقق آرمان اصیل و مقدس رهایی قدس شریف به نمایش گذاشته و ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ را به روز ماندگار و جاودان دیگری در تاریخ پرتلالو انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تبدیل نمودند.
 
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و روزه دار آذربایجان غربی و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار روز جهانی قدس، حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و تمامی شهدای گرانقدر جبهه مقاومت و قدس شریف؛ این همه شور و شعور و لحظه‌شناسی، هوشمندی و بصیرت؛ علیه جرثومه فساد و غده سرطانی رژیم اشغالگر قدس را ارج نهاده و از خداوند متعال پیروزی جبهه مقاومت، آزادی قبله اول مسلمین و نابودی و فروپاشی اسرائیل جنایت کار را مسئلت می‌نمایم.
 
محمدصادق معتمدیان 
استاندار آذربایجان غربی

 

نظر شما