شناسهٔ خبر: 65997242 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

۴۱ کارمند استودیو Relic Entertainment اخراج شدند

فعالیت مستقل هم سخت است

صاحب‌خبر -

هفته پیش استودیو Relic Entertainment از سگا جدا شد تا به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه دهد و حالا ۴۱ کارمند خود را اخراج کرده است. 

 استودیو Relic بیشتر از هرچیزی برای سری بازی استراتژیک Company of Heroes شناخته شده است که بین پی‌سی‌بازان در ۲۰ سال گذشته بسیار محبوب است. جدایی رلیک انترتینمنت از سگا با کمک یک سرمایه‌گذار خارجی صورت گرفت ولی به نظر می‌رسد که برای ثبات نیاز به اخراج تعدادی از کارکنان خود را داشت.

از آغاز سال ۲۰۲۳ نزدیک به ۲۰ هزار نفر که در صنعت ویدئو گیم فعال بودند، شغل خود را از دست داده‌اند. اکنون استودیو با انتشار بیانیه‌ای خبر اخراج کارکنان خود را عمومی کرد، ولی این کار را با هدف ارائه بهترین فرصت ممکن برای بقا در یک صنعت فزاینده‌ی نوسان به Relic انجام داده است. 

استودیو Relic استودیو Relic

رلیک همچنین ذکر کرده که در حال همکاری نزدیک با افرادی هستند که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند و به آن‌ها بسته‌های پایان خدمت، مزایای گسترده و حتی گزینه‌های پشتیبانی جابجایی را ارائه می‌دهد. همچنین باید اشاره کنیم که کمپانی سگا نیز چندی پیش ۲۴۰ کارمند را اخراج کرده بود. 

رلیک در چند سال اخیر بازی‌های Company of Heroes 3 و Age of Empires IV را به بازار عرضه کرده است، ولی نمی‌دانیم پروژه فعلی آن‌ها چه چیزی است.

چه بلایی سر اسپک آپس اومد؟

۴۱ کارمند استودیو Relic Entertainment اخراج شدند - ویجیاتو ۴۱ کارمند استودیو Relic Entertainment اخراج شدند - ویجیاتو insider-gaming

برچسب‌ها:

نظر شما