شناسهٔ خبر: 65997206 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خلق حماسه‌ای غیرقابل توصیف در روز قدس

استاندار مازندران: مردم استان، امروز حماسه‌ای غیرقابل توصیف خلق کردند.

صاحب‌خبر -

خلق حماسه‌ای غیرقابل توصیف در روز قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران امروز در سخنرانی روز جهانی قدس در جمع مردم ساری با بیان اینکه مردم استان امروز دوباره حماسه ای غیرقابل توصیف خلق کردند گفت: مردم مثل همیشه آمدند تا سرنوشت سیاسی قدس را تعیین کنند.

سید محمود حسینی پور افزود: امام خمینی(ره) برای اینکه جبهه حق و باطل راهشان مشخص باشد این مسیر را تعیین کردند، سال های اول جمهوری اسلامی در دفاع از قدس تنها بود اما به تدریج با حمایت مردم ایران و ابتکار رهبر معظم انقلاب حالا تعداد کشورهایی که از قدس حمایت می کنند به بیش از ۱۵۶ کشور رسیده است.

وی تصریح کرد: قدس فقط نماد مسلمانان نیست بلکه نماد آزادگان جهان است، قدس حالا نقطه ای قابل اتکا‌ برای همه مسلمانان جهان شده است.

استاندار مازندران افزود: در بازخوانی شعارهای توحیدی به وضوح‌می بینیم که‌ ماجرای حمایت از مظلومان جهان موج می زند و راهبرد امام خمینی(ره) با محوریت آزادی و آزادگی در جهان شنیده می‌شود و غیرقابل تحریف است.

حسینی پور گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران در سال ها حمایت از آرمان های قدس تا بدان جاست که در ۱۵۶ کشور مسلمان و غیرمسلمان آزادی قدس طنین انداز می‌شود. او تصریح کرد: انقلاب اسلامی بدین شکل؛ دنیا را وارد عرصه ای جدید کرد و نقش ایران و محور مقاومت در حمایت از مظلومان دنیا غیرقابل چشم پوشی است.

به گفته استاندار انتقام سخت، بی شک با وعده رهبر معظم حتمی است که البته با صبر و اعتماد به نخبگان نظامی کشور در مکان و زمان مناسب برای اسراییل غاصب پشیمان کننده خواهد بود.

حسینی پور افزود: بی شک نقش بی بدیل سردار سلیمانی در محور مقاومت و قدرت گرفتن این جریان غیرقابل انکار است و این افراد هستند که برای کشیده نشدن جنگ به داخل کشور جان خود را فدا می کنند. او خاطر نشان کردد: جنگ غزه نزدیک به شش ماه است که ادامه دارد، این جنگ هفتم اکتبر با شلیک صدها موشک در عرض ۲۰ دقیقه شروع شد و نشان داد گنبد آهنین اسراییلی ها چقدر آسیب پذیر است.

به گفته استاندار: هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای حماس در یک عملیات پیچیده وارد اسراییل شدند که این اقدام، معادلات دنیا را تغییر داد و ابرقدرت ها در سکوت فرو رفتند و پیش بینی نظامیان آنها را بهم ریخت و یک‌شکست بزرگ برای اسراییل بود. حسینی پورافزود: اسراییلی ها بیش از ۳۰‌ هزار نفر که در بین شان هزاران کودک بودند، را به شهادت رساندند و ۲ میلیون‌ و ۳۰۰‌ هزار نفر را آواره کردند اما‌ جبهه مقاومت فعال شد و به کمک حماس رفت.

استاندار مازندران گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است ایران را به صحنه درگیری بکشاند اما نمی داند جمهوری اسلامی ایران رهبری دارد آگاه و با تدبیر و خوش فکر که با حرکات احمقانه اسراییل، امنیت مردم ایران را به خطر نمی‌اندازد و اسراییل در فکری کور فرو خواهد رفت.

او‌ افزود: مردم آزادیخواه دنیا امروز حامی ایران هستند و این چنین است که کلام امام خمینی مبنی بر صدور انقلاب به جهان به وقوع پیوسته است.

استاندار افزود: رهبر معظم با هوشمندی تمام سیاست نهایی جهان اسلام که نابودی اسراییل است را تبیین کردند و حالا دنیا حامی این تفکر است. حسینی پور خاطر نشان کرد: مردم ایران با حضور حماسی خود پرچمدار آزادی خواهی و دفاع از مظلومان جهان شده اند و امید است با حمایت این مردم و به دست رهبر معظم انقلاب، پرچم آزادی قدس و نابودی ظلم و ستم به دستان مبارک امام زمان (ع) برسد.

نظر شما